Πέρασαν 20 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση της 4ης γενιάς Supra (παρουσιάστηκε το 1993 στο σαλόνι αυτοκινήτου του Σικάγο) και η Toyota γιορτάζει κοιτάζοντας πίσω την ιστορία του μοντέλου. Η Supra στην εντυπωσιακή ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα 4η γενιά της εφοδιαζόταν με 3λιτρο ατμοσφαιρικό straight six κινητήρα απόδοσης 220 ίππων ενώ στην twin turbo εκδοχή του η απόδοση ανέβαινε στους 330 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις ήταν πισωκίνητες ( η δυνατή διέθετε Torsen LSD διαφορικό) και κάπως έτσι η Toyota μπήκε σε αντιπαράθεση με τα παραδοσιακά σπορ μοντέλα της Porsche και της Ferrari εκείνης της εποχής.
Η Supra έφτιαξε επίσης όνομα και από την συμμετοχή της σε αγώνες όπως το Pikes Peak, τον 24άωρο αγώνα του Le Mans, το Ιαπωνικό πρωτάθλημα τουρισμού κ.α. Συνολικά και οι 4 γενιές Toyota Supra πουλήθηκαν σε 593.337 μονάδες από τον Απρίλιο του 1978 μέχρι τον Ιούλιο του 2002 που σταμάτησε η παραγωγή της αφού η Toyota θεώρησε ασύμφορη την εξέλιξή της ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων που ίσχυαν τότε, αλλά είχε επίσης ήδη αποφασίσει να απέχει μελλοντικά από την κατασκευή αμιγώς σπορ μοντέλων.