Η ενεργητική και παθητική ασφάλεια που προσφέρει το κάθε αυτοκίνητο είναι μείζονος σημασίας και όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν είναι το ίδιο ασφαλή, παρά τις τεράστιες βελτιώσεις που έχουν κάνει οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια. Πλέον, ένα νέο μοντέλο για να αξιολογηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP δεν αρκεί μόνο να έχει ανθεκτική δομή και πολλούς αερόσακους για να προστατεύει τους επιβάτες του από μια σύγκρουση, αλλά θα πρέπει να διαθέτει και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να αποφύγει ένα ατύχημα.
Δείτε ακόμη: Αρίστευσαν τρία Hyundai σε σκληρά crash tests (+videos)
Ήδη από τον Ιανουάριο του 2014 o Euro NCAP πρόσθεσε στην συνολική αξιολόγηση την αποτελεσματικότητα του συστήματος αυτόνομης πέδησης, ένα χρόνο αργότερα (Ιανουάριος 2015) εισήγαγε τη δοκιμή πλήρους μετωπικής σύγκρουσης και το Νοέμβριο του 2015 συμπερίλαβε και την αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζού. Τέλος, από τον Απρίλιο του 2016, το Euro NCAP ξεκίνησε την αξιολόγηση δύο διαφορετικών βαθμολογιών για το ίδιο όχημα, μία με τον στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας και μία με το πακέτο ασφαλείας που μπορεί να ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που έχει τεστάρει το Euro NCAP το 2016 και 2017, με βάση από το υψηλότερο στο χαμηλότερο ποσοστό στην ασφάλεια των ενήλικων επιβατών.
Δείτε ακόμη: Έλληνες οδηγοί: Βρίζουμε, τρέχουμε αλλά…είμαστε οι καλύτεροι (+video)