Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε το νέο της πρόγραμμα σχετικά με το μέλλον της αυτοκίνησης, το οποίο είναι ξεκάθαρο πλέον πως σπρώχνει την αυτοκινητοβιομηχανία προς την ηλεκτροκίνηση.
Δείτε ακόμη: Τρομακτικά τα αποτελέσματα οπίσθιας σύγκρουσης με 80 χλμ./ώρα (+video)
Είναι πλέον ξεκάθαρο πως η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν επιθυμεί τα αυτοκίνητα, με την μορφή που αυτά έχουν σήμερα, καθώς πιέζει για δραματική μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων, ενώ ταυτόχρονο θεσπίζει αυστηρά πρόστιμα για όσους δεν πιάσουν τους στόχους, ρίχνοντας παράλληλα χρήμα για την διεύρυνση του δικτύου φόρτισης των αυτοκινήτων, αλλά και την εξέλιξη των μπαταριών.
Συγκεκριμένα, οι αναθεωρημένοι στόχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης προβλέπουν μείωση κατά 30% στον μέσο όρο των εκπεμπόμενων ρύπων (λέγε με CO2/χλμ.) σε σχέση πάντα με το 2021 (χρονιά κατά την οποία ισχύει ο μέσος όρος των 95 γρ./χλμ. CO2). Αυτή την στιγμή ο μέσος όρος είναι στα 130 γρ./χλμ. επομένως αντιλαμβάνεστε πως μιλάμε για μία άκρως επιθετική πολιτική
Αν κάποια εταιρεία δεν μπορέσει να εκπληρώσει τον παραπάνω στόχο, τότε θα πληρώνει πρόστιμο ύψους 95 ευρώ ανά γραμμάριο CO2 για κάθε αυτοκίνητο που πούλησε μέσα στην χρονιά.
Από την άλλη, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επενδύσει 800.000.000 ευρώ για να δημιουργηθεί αξιόλογο δίκτυο φόρτισης αυτοκινήτων, καθώς και 200.000.000 ευρώ για την περαιτέρω εξέλιξη των μπαταριών.
Γίνεται έτσι ξεκάθαρο πλέον πως η ηλεκτροκίνηση, με τις ευλογίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Φυσικά οι νομοθέτες δεν παίρνουν τέτοιες αποφάσεις μόνοι τους, καθώς είναι πολύ πιθανόν οι αλλαγές αυτές να γίνονται με τις ευλογίες των εταιρειών αυτοκινήτου, οι οποίες θέλουν να φέρουν νέα προϊόντα στην αγορά και να ανανεωθεί ο στόλος αυτοκινήτων κάθε χώρας.
Διαβάστε επίσης: Οι Τούρκοι ετοιμάζουν το δικό τους Tesla
Σε κάθε περίπτωση, τα δεδομένα θα αλλάξουν και η επόμενη δεκαετία μάλλον θα κάνει τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης να μοιάζουν παλαιολιθικά…