Τα σχέδια της Opel για την επόμενη ημέρα μετά την εξαγορά της από τον όμιλο PSA ανακοίνωσε ο Michael Lohscheller, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel Automobile GmbH.
Το στρατηγικό σχέδιο για την επανάκαμψη ονομάζεται PACE και ως βασικό στόχο έχει την απόκτηση μεριδίου αγοράς 2% σε πρώτη φάση έως το 2020 και 6% έως το 2026.
Πλέον η γερμανική φίρμα θα έχει πλήρη πρόσβαση στις τεχνολογίες του ομίλου PSA, ώστε να γίνει ένας ευρωπαϊκός ηγέτης στις εκπομπές CO2. Μέχρι το 2020 η γκάμα θα διαθέτει τέσσερα ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του Grandland X PHEV αλλά και του επόμενου Corsa.
Επιπλέον στόχοι μέχρι το 2020 είναι να περιοριστεί το κόστος ανά αυτοκίνητο κατά 700 ευρώ, να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα των δαπανών μάρκετινγκ περισσότερο από 10% και να αυξηθεί η συνολική αποδοτικότητα με τη μείωση της πολυπλοκότητας σε όλες τις λειτουργίες.
Τα εργοστάσια της Opel και του ομίλου PSA θα ανανεωθούν με στόχο να γίνεται παραγωγή οχημάτων και των τριών εταιριών (Opel, Peugeot, Citroen) περιορίζοντας ακόμα περισσότερο τα λειτουργικά έξοδα.
Αρκετά θα είναι και τα κοινά μοντέλα καθώς ήδη σχεδιάζεται ένα SUV για το 2019 καθώς και ένα όχημα της κατηγορίας D ενώ μέχρι το 2020 η γερμανική φίρμα θα παρουσιάσει εννέα νέα μοντέλα. Συνολικά, ο αριθμός των πλατφορμών που θα χρησιμοποιεί η Opel για τα επιβατικά της αυτοκίνητα θα μειωθεί από τις εννέα στις δύο έως το 2024 ενώ οι οικογένειες των κινητήρων από τις δέκα στις τέσσερις. Από το 2024 και μετά όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα της Opel θα βασίζονται σε κοινές πλατφόρμες του ομίλου PSA.