Μειωμένα τέλη κυκλοφορίας αναμένεται να πληρώσουν οι κάτοχοι παλαιών αυτοκινήτων κυρίως υψηλού κυβισμού, αφού σύμφωνα με την Καθημερινή, το οικονομικό επιτελείο ετοιμάζεται να αναδιαρθρώσει τα κλιμάκια των κυβικών εκατοστών, με βάση τα οποία καθορίζεται το ύψος των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας πριν την 01/11/2010. (Δείτε εδώ τα τέλη κυκλοφορίας του 2017)
Διαβάστε ακόμα: Ποιο είναι το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;
Στόχος είναι να μην παρατηρηθεί και πάλι φέτος στα τέλη του έτους το φαινόμενο των μαζικών καταθέσεων πινακίδων, ώστε να επιτευχθεί ο εισπρακτικός στόχος του 1,1 δισ. ευρώ.
Τα σενάρια, σύμφωνα πάντα με την Καθημερινή, περιλαμβάνουν την διεύρυνση των κλιμακίων από 11 που είναι αυτή τη στιγμή σε ενδεχομένων και 20, ώστε να μην υπάρξουν τα μεγάλα σκαλοπάτια που παρατηρούνται σήμερα (π.χ. στα αυτοκίνητα 2006-2010 με κυβισμό 1.739 έως 1.928 κ.εκ. είναι 320 ευρώ, ενώ σε αυτά της ίδιας περιόδου με κυβισμό 1.929 έως 2.357 κ.εκ. είναι 690 ευρώ).
Διαβάστε ακόμα: Πόσα καίει και τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνει η Bugatti Chiron;
Επίσης, στις κατηγορίες 1.072 έως και 1.548 κ.εκ. σχεδιάζεται από 2 που είναι σήμερα οι κλίμακες να γίνουν 4 και έτσι μεταξύ των 135 ευρώ και 280 ευρώ (για 1.072-1.357 κ.εκ. και 1.358-1.548 κ.εκ. αντίστοιχα) που είναι σήμερα, να προστεθούν δύο ακόμη με 170 και 220 ευρώ.
Εκτός τώρα των τελών κυκλοφορίας των παλαιότερων αυτοκινήτων, σχεδιάζεται, παρότι υπάρχουν και πολλές αντίθετες γνώμες, η μικρή επιβάρυνση των καινούργιων οχημάτων και ιδίως αυτών που εκπέμπουν CO2 κάτω από 90 γρ./χλμ., οι ιδιοκτήτες των οποίων υπάρχει το ενδεχόμενο να κληθούν για πρώτη φορά να πληρώσουν έστω και ένα μικρό τέλος.
Διαβάστε ακόμα: Τιμές καινούργιων αυτοκινήτων