Καλό μήνα με την παράδοση ενός ακόμη τμήματος μας εύχεται η Ιόνια Οδός. Πρόκειται για το τμήμα Αντίρριο-Κλόκοβα το οποίο ολοκληρώθηκε κατασκευαστικά και θα δοθεί προς χρήση στους οδηγούς από αύριο. Έτσι ενώνεται η βόρεια πλευρά της γέφυρας με την είσοδο της Σήραγγας Κλόκοβας.
Το τμήμα Αντίρριο-Κλόκοβα μήκους 10 χλμ. έμεινε πίσω κατασκευαστικά λόγω των ανεκπλήρωτων απαλλοτριώσεων κυρίως στην περιοχή της Ρίζας και της χρονοβόρου διαδικασίας της «προφόρτισης» προκειμένου το οδόστρωμα να φτάσει στο απαιτούμενο ύψος.
Το νέο τμήμα, είναι συνολικού μήκους 6,5 χιλιομέτρων και ξεκινά από το σημείο σύνδεσης με τη Γέφυρα στο Αντίρριο και καταλήγει στην είσοδο της σήραγγας της Κλόκοβας. Στο εν λόγω τμήμα περιλαμβάνονται σημαντικά τεχνικά όπως ο Ανισόπεδος Κόμβος Αντιρρίου, καθώς και η σήραγγα της Μακύνειας, μια σήραγγα διπλού κλάδου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συνολικού μήκους 500 μέτρων.
Με την παράδοση αυτού του τμήματος, δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο τμήμα 102 χιλιομέτρων, ασφαλούς σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας & ΛΕΑ σε όλο του το μήκος. Επιπλέον, η διαδρομή από το Αντίρριο έως την Αμφιλοχία, μειώνεται στα 50 περίπου λεπτά, αντί 1 ώρας και 35 λεπτών που απαιτούνταν μέσω της υφιστάμενης Εθνικής Οδού. Υπενθυμίζουμε πως σε κυκλοφορία βρίσκεται επίσης και το τμήμα της Ιόνιας Οδού, από Σελλάδες Άρτας έως Πέρδικα Ιωαννίνων, συνολικού μήκους 53 χλμ.
Τα δύο τελευταία τμήματα που απομένουν είναι το Αμφιλοχία-Σελλάδες (αρχή Παράκαμψης Άρτας) και το Πέρδικα-Κοσμηρά (το βόρειο άκρο όπου συνδέεται η Ιόνια Οδός με την Εγνατία φτάνοντας στα Ιωάννινα) άκρα, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Ιουλίου (οι πιο αισιόδοξες πληροφορίες κάνουν λόγο για 6 Ιουλίου).
Δείτε επίσης:
Με 260+ χλμ./ώρα έτρεχε η μοιραία Porsche