Τα supercars δεν είναι αυτοκίνητα που θα δεις να έχουν στο οδόμετρό τους περισσότερα από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα ή στην χειρότερη μερικές δεκάδες χιλιάδες χλμ. Παρόλα αυτά υπάρχουν και εξαιρέσεις όπως αυτή εδώ η Lamborghini Murcielagο των 400.000 χλμ.
Είναι λογικό τα supercars να μην έχουν πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ τους για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι πως κανείς από τους ιδιοκτήτες τους δεν θέλει να χάσει το υπεραυτοκίνητό του την αξία του. Και όλοι οι ιδιοκτήτες ξέρουν καλά πως κανένα supercar δεν πρόκειται να πιάσει πολλά λεφτά αν έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα.
Ο δεύτερος λόγος είναι πως είναι σχετικά άβολα για καθημερινά αυτοκίνητα αλλά και ακριβά στην χρήση τους και την συντήρησή τους. Παρόλα αυτά, όπως πάντα στον κανόνα υπάρχουν και εξαιρέσεις όπως για παράδειγμα αυτή εδώ η Lamborghini Murcielago του Simon George η οποία έχει διανύσει 400.000 χλμ.
Ο Simon λοιπόν είναι ο καλύτερος άνθρωπος για να μας πει για το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου του. Σύμφωνα λοιπόν με τον ίδιο στην καλύτερη περίπτωση η μέση κατανάλωση ήταν στα 18 λίτρα/100 χλμ. μια τετράδα λάστιχα κοστίζει 1.000 ευρώ και οι δισκόπλακες που έβγαλαν 30.000 χιλιόμετρα κοστίζουν 1.100 ευρώ με την εργασία αλλαγής. Για να μην σας κουράζουμε όμως, να σας πούμε πως συνολικά ο Simon έχει πληρώσει 325.000 ευρώ, οπότε μιλάμε περίπου για κόστος χρήσης κοντά στο ευρώ ανά χιλιόμετρο. Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε πως το αυτοκίνητο για μεγάλο διάστημα είχε παραχωρηθεί σε εταιρεία διοργάνωσης track days, οπότε σίγουρα αυτό θα ανέβασε το κόστος.
Όσον αφορά την μεταπωλητική της αξία, η Lamborghini Murcielago με τα χιλιόμετρα αυτά αλλά και με ένα σοβαρό τρακάρισμα στο ενεργητικό της δεν θα πιάσει περισσότερα από 60.000 ευρώ.
Διαβάστε ακόμη:
Αγόρασε την Ferrari 488 GTB και την διέλυσε
Η Ελλάδα έχει την 4η ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη. Ποια είναι η φθηνότερη;