Κοσμογονικές αλλαγές φαίνεται πως μας επιφυλάσσει για το μέλλον το M Division της BMW, καθώς από την μία θα πρέπει να καλωσορίσουμε τις τετρακίνητες M (η νέα M5 θα είναι μία από αυτές) και από την άλλη θα πρέπει να αποχαιρετήσουμε τα χειροκίνητα κιβώτια.
Αν για κάτι φημίζονται οι εκδόσεις M των μοντέλων της BMW είναι ο οδηγοκεντρικός τους χαρακτήρας. Και όταν μιλάμε για οδηγοκεντρικό χαρακτήρα σίγουρα μας έρχεται στο μυαλό και το χειροκίνητο κιβώτιο.
Φαίνεται όμως πως οι καιροί αλλάζουν και τα χειροκίνητα κιβώτια στις εκδόσεις BMW M τουλάχιστον θα είναι παρελθόν και θα τα βλέπουμε μόνο σε μουσειακά εκθέματα…
Προς το παρόν, η BMW στα κορυφαία M μοντέλα της προσφέρει χειροκίνητο κιβώτιο ή την επιλογή του DCT (διπλού συμπλέκτη) 7 σχέσεων. Όμως ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW M, Peter Quintus, δήλωσε πως «οι μελλοντικές BMW το πιο πιθανό είναι πως δεν θα έχουν την δυνατότητα να εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο». Ο λόγος είναι η αντοχή τους καθώς δεν μπορούν να είναι αξιόπιστα σε ιπποδυνάμεις πάνω από 450 ίππους και ροπή 600 Nm.
Ο ίδιος προέβλεψε πάντως δυσοίωνο μέλλον και για τα κιβώτια DCT (διπλού συμπλέκτη) καθώς όπως είπε «πλέον τα αυτόματα κιβώτια έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ. Είναι εξίσου γρήγορα, ελαφριά και έχουν περισσότερες σχέσεις. Δεν βλέπω το λόγο να συνεχίσουν να υπάρχουν καθώς δεν προσφέρουν κανένα πλεονέκτημα».
Βέβαια ο κύριος Quintus μπορεί να λέει την γνώμη του, παρόλα αυτά μηχανικός δεν είναι και μπορεί οι μηχανικοί της BMW να βρουν τη λύση στο άμεσο μέλλον, ώστε να συνεχίσουν να κατασκευάσουν χειροκίνητα κιβώτια, για τα μοντέλα M τα οποία θα αντέχουν με αξιοπιστία ακόμη και πολλά παραπάνω άλογα και ροπή.
Δείτε επίσης:
Fiat Punto τρολάρει κόσμο σε συνάντηση off road οχημάτων (+video)
Οδηγός φορτηγού δεν πήρε χαμπάρι. Έσερνε αυτοκίνητο για χιλιόμετρα (+video)