Για μια ακόμη χρονιά οι πωλήσεις των diesel αυτοκινήτων ήταν περισσότερες στην Ελλάδα από ό,τι αυτές των βενζινοκίνητων το 2016, αφού τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα έκλεισαν τη χρονιά με 42.978 πωλήσεις και ποσοστό 54,5% επί συνόλου πωλήσεων, έναντι 34.013 πωλήσεων (ποσοστό 43,1%) της βενζίνης.
Αυτό που θα πρέπει να σημειώσουμε όμως είναι ότι για πρώτη φορά το 2016 και παρότι η αγορά αυτοκινήτου σημείωσε άνοδο 4% στις πωλήσεις της σε σχέση με το 2015, τα diesel μείωσαν τις πωλήσεις τους κατά 10%. Από την άλλη πλευρά τα βενζινοκίνητα μοντέλα αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 27,5% σε σχέση με το 2015, όντας και οι μεγάλοι κερδισμένοι του 2016.
Διαβάστε ακόμα: H Mercedes πέρασε σε πωλήσεις στη χώρα μας τις Opel και Toyota!
Σε ό,τι αφορά πάντως στις πωλήσεις ανά κατηγορία, εκτός από τα μίνι (αυτοκίνητα πόλης), όπου εκεί οι ντίζελ εκδόσεις είναι πολύ λίγες (ουσιαστικά μόνο τα Fiat Panda και 500 έχουν και diesel) σε όλες τις άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων τα diesel κέρδισαν τη βενζίνη.
Πιο συγκεκριμένα, το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεών του το diesel το είχε στα μικρομεσαία, όπου το 75,6% όσων αγόρασαν ένα μοντέλο του είδους το επέλεξαν με πετρελαιοκινητήρα. Στα μικρά η αναλογία ήταν περισσότερο μοιρασμένη, με το 49,7% των πωλήσεων να είναι diesel και το 46,6% να είναι βενζίνη, στα SUV το 68,9% επέλεξε diesel, ενώ και στα μεσαία το πετρέλαιο κέρδισε με 55,5%.