Φαίνεται ότι η στρατηγική της Toyota υπέρ των υβριδικών και έναντι των diesel, αρχίζει να αποδίδει καρπούς, αφού η ιαπωνική φίρμα αναμένεται να ολοκληρώσει το 2016 με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις των υβριδικών της μοντέλων.
Σύμφωνα λοιπόν με το Bloomberg, η Toyota αναμένεται να κλείσει το 2016 με σχεδόν 40% αύξηση στις πωλήσεις των υβριδικών της αυτοκινήτων, τόσο λόγω της στρατηγικής της εταιρείας υπέρ των υβριδικών μοντέλων, όσο και λόγω του σκεπτικισμού που υπάρχει στην Ευρώπη για τα diesel, ύστερα από το Σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων των diesel της VW.
Μάλιστα, μέχρι το 2020, ο κ. Karl Schlicht, Αντιπρόεδρος της Toyota Europe, αναμένει ότι οι πωλήσεις των υβριδικών Toyota θα είναι πάνω από τις μισές όλων των πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη.
Ήδη, το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου της φετινής χρονιάς τα υβριδικά Toyota αφορούν στο 32% όλων των πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη, κάτι που αναμένεται να ενισχυθεί με το λανσάρισμα του νέου Crossover C-HR, το οποίο δεν έχει diesel κινητήρα στις επιλογές του (διαθέτει 1.2 turbo βενζίνης και υβριδικό).
Διαβάστε ακόμα: Έτσι δουλεύει το 8άρι κιβώτιο της Toyota
Θυμίζουμε ότι η Toyota είναι από τους πρωτοπόρους στα υβριδικά παγκοσμίως, έχοντας εξελίξει μοντέλα (π.χ. Prius) και τεχνολογίες, πολύ πριν από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία.
Μάλιστα, ιδίως στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια και πολύ πριν ξεκινήσει η συζήτηση για το μέλλον του diesel λόγω των ρύπων του, η Toyota είχε δημιουργήσει μια στρατηγική προώθησης των υβριδικών της μοντέλων, πιστεύοντας, ορθώς από ό,τι δείχνουν οι εξελίξεις, ότι αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης – τουλάχιστον για τη Γηραιά Ήπειρο.