29/03/2013
Share :
Η Renault Αγγλίας σκέφτηκε ένα πάρα πολύ έξυπνο, πρωτοποριακό αλλά και διασκεδαστικό τρόπο για να προωθήσει το νέο Renault Clio προκαλώντας μεγάλη έκπληξη στους ανυποψίαστους οδηγούς που έκαναν test drive. Όπως θα δείτε στο σχετικό video, ο πωλητής όταν έλεγε στον οδηγό να πατήσει το κουμπί «va va voom» του συστήματος πολυμέσων R-Link ξαφνικά εμφανίζονταν μπροστά του σκηνές από το Παρίσι. Όσοι αναζητήσετε το «μαγικό» αυτό κουμπί στο νέο Renault Clio άδικα θα ψάχνετε αφού στην πραγματικότητα δεν υπάρχει αφού το «va va voom» είναι μια προωθητική ενέργεια της γαλλικής φίρμας. Παρόλα αυτά απολαύστε τα video που ακολουθούν: