Κάθε υποβρύχιος δρόμος θα αποτελείται από δύο ξεχωριστές παράλληλες σήραγγες, μία ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας και με δύο λωρίδες. Αυτές θα επιπλέουν κατά μήκος της επιφάνειας του νερού και θα συνδέονται με πολύ ισχυρά δικτυώματα. Λόγω της εδαφικής μορφολογίας της χώρας με τα πολλά φιόρδ θα πρέπει να χτιστούν πάρα πολλές γέφυρες και αυτές με πολλές δυσκολίες.
Οπότε, η μοναδική λύση φαίνεται να είναι αυτή των υποθαλάσσιων πλωτών τούνελ, τα οποία δεν έχουν ξαναχτιστεί ποτέ στο παρελθόν. Το μεγάλο αυτό έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2035, ενώ αν οι μηχανικοί ανακαλύψουν ότι τελικά στην πράξη είναι δύσκολη η εφαρμογή αυτού του έργου, τότε το τεράστιο αυτό ποσό της χρηματοδότησης θα διατεθεί αλλού.