Ακούγαμε πολύ καιρό για την Pagani Huayra Roadster και τελικά ήρθε η ώρα να τη δούμε και επισήμως λίγο πριν την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο. Πλέον αποδίδει 764 ίππους και 1.000 Nm ροπής, ενώ είναι και πιο ελαφριά από την Coupe.
Το μοτέρ της Mercedes-AMG M158 6.0 λτ. V12 αποδίδει τους 764 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. ενώ τα 1.000 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 2.400 σ.α.λ. Όπως συμβαίνει και με την Pagani Huayra BC έτσι και η Roadster εφοδιάζεται με το ίδιο 7τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο το οποίο είναι κατασκευής Xtrac.
Το ενδιαφέρον στοιχείο που συναντά κανείς στην roadster έκδοση της Pagani είναι το βάρος της, το οποίο είναι μειωμένο σε σχέση με την Coupe έκδοση, στοιχείο που δεν παρατηρούμε λόγω των ενισχύσεων που χρειάζονται οι ανοικτές εκδόσεις για να διατηρήσουν την ακαμψία τους.
Παρόλα αυτά οι μηχανικοί της Pagani κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο εξοικονομώντας 80 κιλά (1.280 κιλά είναι το συνολικό βάρος του supercar της Pagani).
Δείτε επίσης: Συνεργείο έφτιαχνε μαϊμού Ferrari και Lamborghini (+video)
Αλλαγές υπάρχουν επίσης στην ανάρτηση, η οποία είναι κατασκευασμένη από νέα υλικά, ενώ τα φρένα είναι της Brembo, κεραμικά, 6πίστονα εμπρός και 4πίστονα πίσω. Τα ελαστικά που ντύνουν τις ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω είναι της Pirelli, ενώ το ESP είναι αναβαθμισμένο και πλέον προσφέρει τις εξής επιλογές οδήγησης: Wet, Comfort, Sport, Race και ESCOff.
Όσον αφορά την οροφή της Pagani Huayra Roadster, η μάρκα προσφέρει δύο επιλογές. Η μία είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα και η άλλη είναι μίξη υφάσματος και ανθρακονιμάτων και μπορεί να αποθηκευτεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 100 Pagani Huayra Roadster και όλες έχουν πωληθεί ήδη με τιμή (χωρίς τους φόρους ανά χώρα) στα 2.280.000 ευρώ!