Μία από τις μόλις σαράντα BMW M1 Procar που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1979 – 1980, αναπαλαιώθηκε πλήρως από την εταιρεία Canepa που βρίσκεται στο Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια. Πρόκειται για τη νούμερο 31 (από τις 40) M1 Procar, μοντέλο του 1979, το οποίο αγοράστηκε στη Γερμανία το Νοέμβριο του 1979, ενώ το 1981 μεταβιβάστηκε στην κόρη του πρώτου κατόχου.
Στη συνέχεια πωλήθηκε σε ένα καλλιτέχνη, το 1983 κατέληξε σε ντίλερ της BMW στη Γερμανία και κατόπιν αγοράστηκε από Αμερικανό συλλέκτη. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2012 η συγκεκριμένη M1 είχε διανύσει μόλις 6.000 χλμ. και κατόπιν την ανέλαβε η εταιρεία Canepa για μια πλήρη ανακατασκευή.
Τα περισσότερα αρχικά μέρη του αυτοκινήτου διατηρήθηκαν, όπως αναρτήσεις, άξονες, καθρέπτες, το αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος Procarκαι οι ζάντες BBS των 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 265/40 εμπρός και 335/35 πίσω. Τα φρένα αλλάχτηκαν με μεγαλύτερα της Brembo που χρησιμοποιούσε η αγωνιστική Porsche 962, λόγω του ότι δεν ήταν πλέον διαθέσιμα τα φρένα της Μ1 Procar.
Ο 3.5 λτ. 6κύλινδρος κινητήρας στάλθηκε στην VAC Motorsports για πλήρη ανακατασκευή και αποδίδει 414 ίππους και 484 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το αμάξωμα και το σασί αφαιρέθηκαν τελείως και αποκαταστάθηκαν πλήρως μετά από εκατοντάδες ώρες, έτσι ώστε να είναι όλα πάνω του τέλεια. Επίσης βάφτηκε σε Basalt Blau, ένα εργοστασιακό χρώμα το οποίο δεν προσφέρθηκε στις M1 που ήταν για πώληση, παρά μόνο σε τέσσερις ειδικές M1 που κατασκευάστηκαν για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW.