Η Peugeot κατασκεύασε 200 συνολικά 205 T16 για χρήση δρόμου προκειμένου να πάρει την ομολογκασιόν, ενώ είχε πάρα πολλές αλλαγές σε σχέση με το 205 GTi. Καταρχήν εφοδιάζοταν με τοποθετημένο στο πίσω μέρος κινητήρα τούρμπο βενζίνης 1.8 λτ. με μπλοκ από χυτοσίδηρο προερχόμενο από ντίζελ μηχανικό σύνολο. Η απόδοσή του έφτανε τους 197 ίππους, ενώ η ισχύς περνούσε σε όλους τους τροχούς και ρυθμιζόταν το ποσοστό της μετάδοσης.
Πολλές αλλαγές είχαν γίνει ακόμα το πολύ στιβαρό σωληνωτό πλαίσιο, στο αμάξωμα και στο εσωτερικό. Παράλληλα τα φαρδύτερα μετατρόχια και κατ’επέκταση τα πιο πλατιά και φουσκωμένα φτερά σε συνδυασμό με τους πίσω αεραγωγούς του χάριζαν πολύ δυναμική όψη.
Το συγκεκριμένο Peugeot 205 T16 παραδόθηκε το φθινόπωρο του 1984, ενώ το 2015 δέχτηκε ένα εκτεταμένο σέρβις, συμπεριλαμβανομένων των αμορτισέρ, φρένων και δίσκου πλατό. Παρά τα 32 χρόνια του, έχει διανύσει μόλις 12.266 χλμ., ενώ πωλείται στην υψηλή τιμή των 175.000 λιρών Αγγλίας (208.595 ευρώ).