Η BMW εφοδιάζει για πρώτη φορά τη Σειρά 2 Active Tourer με το σύστημα τετρακίνησης xDrive, στις εκδόσεις 220d xDrive και 225i xDrive με τους 2λιτρους κινητήρες. Παράλληλα, για πρώτη φορά, το BMW xDrive βασίζεται σε φιλοσοφία εμπρόσθιας κίνησης (FWD) με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες βελτιώνοντας την ελκτική πρόσφυση, την ευστάθεια του οχήματος, ενώ σε αμφότερα τα μοντέλα συνδυάζεται στάνταρ το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Το πρόσθετο βάρος της τετρακίνησης είναι περίπου 61 κιλά.
Κύριο στοιχείο του συστήματος τετρακίνησης είναι ένας ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενος πολύδισμος συμπλέκτης (Hang-On) στο εσωτερικό της πίσω μονάδας μετάδοσης, που επιτρέπει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς. Ο πολύδισκος συμπλέκτης που βρίσκεται στον πίσω άξονα κατανέμει ένα ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, διασφαλίζοντας έτσι μεταβλητή κατανομή ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, κατά περίπτωση. Σε ακραίες συνθήκες (π.χ. οι εμπρός τροχοί πατάνε στον πάγο), η αναλογία μπορεί να είναι 0:100.
Για να επιτυγχάνεται αποδοτική και σταθερή κατανομή ισχύος στον εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις, η διαχείριση του συστήματος τετρακίνησης γίνεται από τη μονάδα ελέγχου του Dynamic Stability Control (DSC). Επιπλέον, το DSC εκτελεί χρέη εγκάρσιου μπλοκέ διαφορικού.