Η BMW ανακοινώνει επίσημα όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες των νέων κορυφαίων μεσαίων μοντέλων M3 Sedan και M4 Coupe, βάζοντας τέλος στις όποιες φήμες περί αποδόσεων και τεχνικών στοιχείων. Για την κίνησή τους θα φροντίζει το 6κύλινδρο σε σειρά TwinPower Turbo μηχανικό σύνολο των 3.0 λίτρων απόδοσης 430 ίππων και 500 Nm ροπής, έναντι 420 ίππων και 400 Nm ροπής που απέδιδε ο ατμοσφαιρικός V8 των 4.0 λίτρων της υπάρχουσας BMW M3, ενώ η κατανάλωση και η εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά περίπου 25%, σύμφωνα πάντα με την γερμανική φίρμα. Για τη μετάδοση της κίνησης θα υπάρχει στάνταρ το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission.
Το βάρος των νέων BMW M3 και M4 έχει μειωθεί κάτω από τα 1.500 κιλά (1.655 κιλά ζυγίζει η τωρινή M3 Coupe), χάρη σε πολλούς επιμέρους παραμέτρους. Μερικές από αυτές είναι καταρχήν ο μικρότερος κινητήρας, το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, η χρήση ανθρακονήματος στην οροφή αλλά και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος και τα νέα υποπλαίσια στους άξονες. Επιδόσεις δεν αναφέρει ακόμα η BMW, ωστόσο λόγω της σημαντικής μείωσης του βάρους με την ταυτόχρονη αύξηση της ισχύος θα επιτυγχάνουν σίγουρα χαμηλότερο χρόνο από τα 4,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα της τελευταίας 4ης γενιάς BMW M3 Coupe.
‘Aλλες λεπτομέρειες που δείχνει η BMW είναι η αεροτομή στον εμπρός προφυλακτήρα που απομακρύνει τον αέρα από του μπροστινούς τροχούς έτσι ώστε να ελαχιστοποιούνται οι αναταράξεις στις υψηλές ταχύτητες και η αλουμινένια εμπρός ανάρτηση. Επίσης, αμφότερες οι νέες BMW θα εφοδιάζονται με ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, με την ανάρτηση Adaptive M suspension με τις τρεις επιλογές COMFORT, SPORT, SPORT+, καθώς και με κεραμικά δισκόφρενα.