Το τελευταίο VW Phaeton βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στη Δρέσδη, σηματοδοτώντας παράλληλα και το -προσωρινό;- τέλος στην κατασκευή αυτοκινήτων στο πρωτοποριακό αυτό εργοστάσιο. Το VW Phaeton που βγήκε τελευταίο από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Δρέσδης έχει μαύρο χρώμα και ο κινητήρας του είναι ο 4.2 λίτρων V8 βενζινοκινητήρας, ισχύος 335 ίππων και 430 Nm ροπής. Συνολικά όλα αυτά τα χρόνια η παραγωγή του έφτασε τα 84.235 οχήματα.
Μαζί με αυτό ολοκληρώθηκε και το τέλος μιας εποχής για το εργοστάσιο της VW, το οποίο το 2002 που άνοιξε για να υποδεχθεί την παραγωγή της γερμανικής λιμουζίνας, εντυπωσίασε με τις πρωτοποριακές του εγκαταστάσεις, που έχουν σχεδιαστεί έτσι, ώστε να παρουσιάζεται πλήρως στον επισκέπτη το πως κατασκευάζεται ένα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο.
Πλέον, από εδώ και πέρα το εργοστάσιο της Δρέσδης θα κλείσει τις πύλες του για 10 ημέρες από αύριο, ώστε να διαμορφωθεί σε ένα χώρο όπου η VW θα παρουσιάζει μια ειδική έκθεση για όλη τη τεχνογνωσία της και το μέλλον στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και των ψηφιακών συστημάτων.
Μετά το τέλος της έκθεσης το εργοστάσιο θα χρησιμοποιηθεί για την παράδοση κάποιων ειδικών ακριβών μοντέλων του VW Group σε πελάτες, ενώ μέχρι σήμερα η VW δεν έχει ακόμη ανακοινώσει εάν και πότε θα ξεκινήσει εκ νέου την κατασκευή στη Δρέσδη κάποιου άλλου μοντέλου.
Για το αν τελικά θα υπάρξει αντικαταστάτης του Phaeton, παραμένει ακόμα αβέβαιο, ωστόσο πριν από σχεδόν ένα χρόνο η VW είχε παρουσιάσει το μήκους 5.071 χλστ. C Coupé GTE με το 4θυρο κουπέ αμάξωμα, το οποίο ίσως να έδειχνε μελλοντικό μεγάλο μοντέλο της μάρκας.