Οι επενδυτές της Daimler εκτιμούν την αξία των αυτοκινήτων της Mercedes–Benz στο μισό έναντι της αντιπάλου BMW. Πιο συγκεκριμένα η κεφαλαιοποίηση της αγοράς της BMW έχει σημειώσει άνοδο έως 45 δις ευρώ, έναντι 42,2 δις για τη Daimler. Με την αφαίρεση όμως των φορτηγών της Daimler, η συνολική αξία των επιβατικών της Mercedes ανέρχεται σε περίπου 25 δις ευρώ. Όπως δήλωσε ο οικονομικός αναλυτής Hans–Peter Wodniok «η αγορά λέει ότι οι προοπτικές για τη Mercedes είναι πολύ χειρότερη από ό,τι είναι για την BMW. Όσον αφορά στην καινοτομία, η BMW είναι ο ηγέτης».
Η καθυστέρηση ανάπτυξης στην Κίνα, η υποτονική επέκταση σε δημοφιλείς κατηγορίες των compact SUV (αναμένεται η GLA) και η εικόνα των περισσότερων μοντέλων της που δεν απευθύνονται σε νεότερους οδηγούς εμπόδισαν τη Mercedes να πρωταγωνιστήσει στα πολυτελή οχήματα αφήνοντας ελεύθερο πεδίο στην BMW και στην Audi να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Η αυξανόμενη διαφορά έρχεται ένα χρόνο μετά ο Dieter Zetsche –το συμβόλαιο του οποίου λήγει στο τέλος του 2013- υποσχέθηκε ότι σχεδόν θα διπλασιάσει τις πωλήσεις σε 2,6 εκ. οχήματα μέχρι το τέλος της 10ετίας και να επανακτήσει την πρώτη θέση, την οποία είχε κατακτήσει το 2005.