Ο όμιλος Fiat ετοιμάζει ισχυρή αντεπίθεση για να τερματίσει τη μείωση των πωλήσεών του στην Ευρώπη με την παρουσίαση πολλών νέων μοντέλων και με την επαναλειτουργία εργοστασίων της στην Ιταλία, επενδύοντας συνολικά 9 δις ευρώ. Εκτός από την ενίσχυση των πιο premium μαρκών Maserati και Alfa Romeo, ο εν λόγω όμιλος θα επικεντρωθεί στην Fiat και στην παρουσία πολλών νέων παραλλαγών των εμπορικών μοντέλων 500 και Panda. Έτσι σύμφωνα με αξιόπιστη ειδησεογραφική πηγή, το Fiat Punto δεν θα αποκτήσει άμεσο αντικαταστάτη, αφού τον ρόλο του μελλοντικού μικρού της μοντέλου, θα το αναλάβει μια 5θυρη έκδοση του δημοφιλούς 500, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Πολωνίας, έτσι ώστε να διατηρηθεί το κόστος παραγωγής του σε χαμηλά επίπεδα.
Η ζήτηση των μοντέλων του ομίλου Fiat έχει μειωθεί κατά 47% από το 2009, ενώ το μερίδιο αγοράς έχει πέσει και αυτό σημαντικά στο 6,2% από 9,3% που κατείχε πριν από τέσσερα χρόνια. Γεγονός που οδήγησε με λειτουργικές ζημιές της τάξεως των 2 δις ευρώ από το 2011, συμπεριλαμβανομένων των 304 εκατομμυρίων ευρώ το πρώτο 9μηνο του τρέχοντος έτους.