Για όσους δεν είναι αρκετή η Continental GT V8, η Bentley παρουσιάζει την ισχυρότερη έκδοση αυτής προσθέτοντας και το διακριτικό «S» μαζί με μερικά… άλογα παραπάνω -και όχι μόνο. Ο 4.0 λίτρων V8 twin-turbo από 507 ίππους και 660 Nm ροπής, αποδίδει στην ενισχυμένη έκδοση 528 ίππους και 680 Nm ροπής, ενώ τροφοδοτεί τόσο την coupe όσο και την cabrio.
Παράλληλα, τα μοντέλα GT V8 S εφοδιάζονται με χαμηλότερη κατά 10 χλστ. και πιο σφιχτή ανάρτηση, πιο «κοφτερό» σε αίσθηση τιμόνι και λογότυπα «S», αλλά και με πιο αγριεμένο ήχο από τον V8 κινητήρα. Σε συνδυασμό με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο, η Continental GT V8 S coupe επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 309 χλμ./ώρα, ενώ η cabrio είναι ελάχιστα πιο αργή (4,7 δλ. και 308 χλμ./ώρα).
Σύμφωνα με τη Bentley, με ένα γέμισμα η GT V8 S μπορεί να διανύσει περισσότερα από 805 χιλιόμετρα, με μεικτή κατανάλωση 10,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 246 γρ./χλμ. για την coupe. Βέβαια το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 90 λίτρων. Πρόσθετα το V8 μηχανικό σύνολο σε συνθήκες χαμηλών φορτίων λειτουργεί με τους 4 κυλίνδρους, ενώ στην πλήρη επιτάχυνση ενεργοποιείται το… μηχανοστάσιο των 8 κυλίνδρων.
Τον ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα του πολυτελούς κουπέ και κάμπριο μοντέλου της Bentley ενισχύουν περαιτέρω τα σπόιλερ εμπρός και στα πλαϊνά, ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα και οι μεγάλες ζάντες των 20 ιντσών (προαιρετικά 21 ιντσών) με τις κόκκινες δαγκάνες. Φυσικά ο εξοπλισμός είναι πλούσιος σε κάθε επίπεδο όπως θα είναι αναμενόμενα και η τιμή του μοντέλου, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2014.
Δείτε εδώ όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Bentley Continental GT V8 S