Στο Alto ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας που το τροφοδοτεί απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας τον κάτοχό του και είναι… τσιγγούνικος σε κατανάλωση, ενώ κινεί με άνεση το αυτοκίνητο εμφανίζοντας ωστόσο κραδασμούς και τραχύτητα. Μεγάλο ατού του Suzuki Alto 1.0 αποτελεί η κορυφαία ευελιξία και η ευκολία στους χειρισμούς κατά την οδήγηση στην πόλη. Εκτός αυτής δεν λείπουν οι τάσεις πλεύσης και οι αναπηδήσεις από τον πίσω άκαμπτο άξονα, υπενθυμίζοντας στον οδηγό τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου.
Στα συν του αυτοκινήτου ανήκει η χαμηλή αρχική τιμή, ωστόσο από την βασική έκδοση απουσιάζει το απαραίτητο air condition. Την λιτή εικόνα του αυτοκινήτου ακολουθεί και το εσωτερικό με τη μέτρια ποιότητα, τους απλά επαρκείς χώρους για τους πίσω επιβάτες και το πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ των 129 λίτρων.
Αρχικός εξοπλισμός: 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών και ράδιο CD.
Τιμή από: 8.560 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 996 κ.εκ., Ισχύς: 68/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 90/3.400 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.