11/06/2012
Mercedes-Benz S-Class (W/V221), G-Class (W463), GLK-Class (X204), GL-Class (X164), R-Class (W/V251), ML-Class (W164)
Στα προαναφερθέντα οχήματα μπορεί σε μεμονωμένες περιπτώσεις να παρατηρηθεί διαρροή καυσίμου εξαιτίας έλλειψης στεγανότητας στην περιοχή του κλείστρου της οπής αποστράγγισης, σε φίλτρα καυσίμου Diesel. Σε σπάνιες περιπτώσεις, αυτή η διαρροή μπορεί να οφείλεται σε διακυμάνσεις ποιότητας κατά τη διαδικασία παραγωγής των προμηθευτών. Η βλάβη που περιγράφεται παραπάνω οφείλεται σε έναν ελαττωματικό θερμαντικό δακτύλιο Ο (λανθασμένη συναρμολόγηση υλικών) που βρίσκεται στο φίλτρο καυσίμου. Δεν αποκλείεται να διαρρεύσει καύσιμο και πάνω στο οδόστρωμα. Εάν συμβεί αυτό, μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο είτε το εν λόγω όχημα, είτε τα οχήματα που ακολουθούν. H ανάκληση αφορά 4 οχήματα που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα.
20/03/2012
Mercedes-Benz ML-Class τύπος 163
Σε ορισμένα οχήματα πρώτης γενιάς ML-Class, ενδέχεται σε εξαιρετικές περιπτώσεις, να μην απενεργοποιηθεί το cruise control με το πάτημα των πεντάλ φρένου, λόγω ελλιπούς σήματος του διακόπτη φώτων φρένων. Αυτό εμφανίζεται στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων με ενεργοποίηση μιας προειδοποιητικής λυχνίας. Σε αυτή την περίπτωση, το cruise control μπορεί να απενεργοποιηθεί κανονικά μέσω του προκαθορισμένου ορίου τιμής επιβράδυνσης ή μέσω του μοχλού cruise control. Το cruise control απενεργοποιείται επίσης αυτόματα με την επίτευξη ταχύτητας κίνησης κάτω από 40km/h. H ανάκληση αφορά 562 οχήματα, παραγωγής από 08/1999 έως 7/2002 (ML AMG έως 06/2004).