Μια απαράμιλλα σπάνια Mercedes CLK GTR θα βγει σύντομα σε δημοπρασία και αναμένεται να σπάσει πολλά κοντέρ τραπεζικών λογαριασμών, καθώς υπολογίζεται πως θα φτάσει να πουληθεί μίνιμουμ για 13 εκατομμύρια δολάρια! Με αρχικό κόστος 1.547.620 δολάρια, η CLK GTR υπήρξε το ακριβότερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών όταν παρουσιάστηκε! Και σήμερα «ξεχρεώνει» αυτή τη συνθήκη, συνεπικουρούμενη από τη σπανιότητα, φτάνοντας τιμές σχεδόν στο 10πλάσιο!Το ιδιαίτερο εδώ, ωστόσο, έγκειται ότι τη δημοπρασία θα πραγματοποιήσει το FBI.
Μια από τις μόλις 26 CLK GTR που κατασκευάστηκαν (20 κουπέ, 6 Roadster, ακόμα πιο σπάνια ετούτη δηλαδή) κατασχέθηκε πριν λίγες μέρες, από το γκαράζ του ομίλου επιχειρήσεων Welding. O Ryan Welding είναι παλιός snowboarder και άλλοτε χειμερινός Ολυμπιονίκης, έχοντας καταπιαστεί -σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές- τα τελευταία χρόνια με τη διακίνηση ναρκωτικών και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Με τόση επιτυχία, μάλιστα, ώστε ο οργανισμός του Καναδού φέρεται να είχε τζίρο 1 δις δολαρίων ετησίως! Συνεπώς, ακόμα και μια CLK GTR Roadster φαντάζει προσιτή μπροστά σε τέτοια ποσά.

Για τις ανάγκες της ομολογκασιόν του αγωνιστικού, που συμμετείχε στην κατηγορία FIA GT1, οι Γερμανοί έπρεπε να κατασκευάσουν 26 εκδόσεις παραγωγής, το 1997. Η παραγωγή τελικά διήρκεσε μέχρι το 1999, καθώς η χειροποίητη διαδικασία καθυστερούσε πολύ στην παράδοση. Η GTR εξωτερικά έμοιαζε στις κανονικές CLK μόνο στα φανάρια και το παρμπρίζ, με το υπόλοιπο αμάξωμα να έρχεται κατευθείαν από το Le Mans! Στο εσωτερικό οι ομοιότητες ήταν περισσότερες, καθώς το τιμόνι και μέρος του ταμπλό έφερναν στο μυαλό εικόνες από CLK 200 Kompressor, αλλά γεμάτες suede και ανθρακονήματα. Από το ίδιο, τότε σπάνιο και μέχρι σήμερα πανάκριβο, υλικό κατασκευάζονταν και τα καθίσματα.
Κάτω από εξωφρενικό αμάξωμα φώλιαζε ένας ατμοσφαιρικός V12 6.898 κ.εκ., υπερκυβισμένος σχεδόν κατά 1 λίτρο σε σχέση με την αγωνιστική CLK LM (5.987 κ.εκ.). Η απόδοση έφτανε τα 612 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. και τα 775 Nm στις 5.250 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 7.000 σ.α.λ., περνώντας στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 3,8 δλ. και η τελική άγγιζε τα 344 χλμ./ώρα, ωστόσο αυτό που έγραψε την GTR στα ρεκόρ Γκίνες ήταν η τιμή. Πάμε να την απολαύσουμε



































