Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε το μικρότερο μοντέλο και SUV της Alfa Romeo, η δυναμική και γοητευτική Junior, η οποία έχει ήδη ξεπεράσει τις 50.000 παραγγελίες παγκοσμίως. Η Alfa Romeo Junior ξεχωρίζει αμέσως στην κατηγορία της χάρη στη μοναδική σχεδίαση αλλά και την σπορ οδική συμπεριφορά που θέτει τον πήχη στα μικρά SUV. Η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει την Junior με προωθητικές ενέργειες σε όλες τις εκδόσεις, ενώ μαζί με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» το συνολικό όφελος μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει το ποσό των 6.500 ευρώ. Επίσης, η Alfa Romeo Junior συνοδεύεται από 4 χρόνια εγγύηση (ή 60.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη και 8ετή εγγύηση για την μπαταρία υψηλής τάσης στην Elettrica.
Junior Ibrida από 28.500 ευρώ

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η Junior Ibrida με έκπτωση λιανικής 1.400 ευρώ. Οι τιμές για την έκδοση Ibrida 1.2 eDCT 145 hp ξεκινούν από τις 28.500 ευρώ, η Speciale προσφέρεται από 31.300 ευρώ και η νέα Intensa πωλείται από 34.500 ευρώ. Στο βασικό εξοπλισμό της Junior τοποθετούνται 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment με οθόνη αφής 10,1 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, αισθητήρας βροχής, προβολείς LED, αυτόματος κλιματισμός, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εκκίνηση χωρίς κλειδί, adaptive cruise control, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.λπ.
To 48V Hybrid μηχανικό σύνολο διαθέτει συνδυαστική απόδοση 145 ίππων. Ο υπερτροφοδοτούμενος 1.200άρης τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων είναι ενσωματωμένος ηλεκτροκινητήρας ισχύος 28 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,89 kWh ενεργειακής χωρητικότητας. Υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μέγιστη οικονομία, όπως στους ελιγμούς και κατά το ρολάρισμα. Η Junior Ibrida φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. καταναλώνει 4,9 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Και τετρακίνητη Junior Ibrida
Παράλληλα διατίθεται και η τετρακίνητη Junior Ibrida Q4 1.2 eDCT 145 hp με τιμή από 36.500 ευρώ. Ενσωματώνει ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ 28 ίππων στον πίσω άξονα για να κινεί απευθείας τους αντίστοιχους τροχούς, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση χωρίς να υπάρχει μηχανική σύνδεση των εμπρός τροχών με τους πίσω. Ο οδηγός δε χρειάζεται να κάνει τίποτα για την ενεργοποίηση του συστήματος, αφού η ηλεκτρονική διαχείριση αποφασίζει πότε πρέπει να λειτουργεί ο κάθε κινητήρας. Ο στόχος του συστήματος Q4 είναι να εξασφαλίζει επιπλέον πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους και παράλληλα να αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο τη συμπεριφορά. Επιπρόσθετα στην Junior Ibrida Q4 η πίσω ανάρτηση αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους, αντί ημιάκαμπτου άξονα στις υπόλοιπες εκδόσεις.

Junior Elettrica με όφελος 6.500+ ευρώ
Η αμιγώς ηλεκτρική Junior Elettrica προσφέρεται από την Alfa Romeo με μείωση τιμής 3.500 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις της, ενώ μαζί με τις 3.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση η τιμή της μειώνεται στις 30.400 ευρώ. Ο πελάτης μπορεί να κερδίσει άλλα 1.500 ευρώ σε περίπτωση απόσυρσης παλιού ρυπογόνου οχήματος και άλλα 500 ευρώ ακόμα για νέους κάτω των 29 ετών, που σημαίνει ότι μπορεί να πέσει στις 28.500 ευρώ. Η Junior Elettrica τροφοδοτείται με μοτέρ ισχύος 156 ίππων και 260 Nm ροπής και μπαταρία 54 kWh. Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ., καταναλώνει 15,1 kWh/100 χλμ. και παρέχει αυτονομία έως 412 χλμ. σε συνδυαστικό κύκλο ή 588 χλμ. σε αστικό. Η κορυφαία Junior Veloce με τα 280 άλογα και τα 345 Nm φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ., καταναλώνει 18,7 kWh/100 χλμ. και διανύει έως τα 320 χλμ. σε μεικτή οδήγηση ή έως 429 χλμ. σε αστικό κύκλο. Η τιμή της είναι στις 40.400 ευρώ (με το όφελος των 6.500 ευρώ).






















































