Η Hyundai διαθέτει μια μεγάλη γκάμα από μίνι και μικρά χάτσμπακ και SUV, όπως είναι τα ευρέως γνωστά i10, i20 και Bayon, ενώ νέα προσθήκη αφορά το ηλεκτρικό SUVάκι, το Inster. Μεταξύ αυτών, το i20 στοχεύει σε ένα ευρύ φάσμα αγοραστών που θέλουν ένα «κλασικό» supermini, το οποίο να είναι σε θέση να καλύπτει και μεταφορικές ανάγκες ταξιδιού, χωρίς όμως να απαιτείται μεγάλη δαπάνη χρημάτων για την απόκτησή του. Με τιμή από 17.790 ευρώ αποτελεί μία από τις πιο προσιτές προτάσεις της κατηγορίας, ενώ συνοδεύεται με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό (βλ. παρακάτω) και με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών απεριορίστων χιλιομέτρων.
Εξοπλισμός Hyundai i20 Exclusive:
- 6 αερόσακοι
- Σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Air Condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων
- Φώτα ημέρας και θέσεως τεχνολογίας LED
- Κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
- Εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
- Έγχρωμη οθόνη αφής 10,25 ιντσών με πλοήγηση
- Τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai BlueLink
- Αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων
Στην τιμή των 17.790 ευρώ διατίθεται το i20 στην έκδοση 1.2 MPI 79 PS Exclusive, ενώ το ίδιο μοντέλο με τον κινητήρα 1.0 T-GDI 100 PS στοιχίζει από 19.090 ευρώ ή από 20.090 ευρώ το 48V Hybrid. Το 1.000άρι turbo συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 7DCT με τιμή από 20.690 ευρώ ή από 21.490 ευρώ το 48V Hybrid (οι τιμές περιλαμβάνουν έκπτωση από τη Hyundai).
Όσον αφορά τις αποδόσεις και επιδόσεις των κινητήρων, ο αρχικός ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.2 λτ. με τους 79 ίππους και τα 113 Nm ροπής είναι επαρκής για τις μετακινήσεις εντός πόλεως, ενώ και εκτός αυτής βοηθά η κοντή κλιμάκωση του 5τάχυτου σασμάν. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση κάτω από 7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Οι οδηγοί που θέλουν περισσότερη δύναμη θα προσανατολιστούν στο 1.000άρι turbo μηχανικό σύνολο των 100 ίππων και 172 Nm. Με το 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ., η κατανάλωση είναι παραπλήσια με το 1.2 MPi, όπως και οι εκπομπές CO2 των 117 γρ./χλμ. Με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ο οδηγός κάνει πιο ξεκούραστα χιλιόμετρα, ενώ μαζί με το σύστημα 48V Hybrid μειώνεται ελαφρώς η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2.
Πέρα από τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό του i20 και τις ανταγωνιστικές του τιμές, το supermini της Hyundai διακρίνεται και για την ευρυχωρία του στιβαρής κατασκευής και με πολύ καλή εργονομία εσωτερικού του. Το αμάξωμά του με μήκος 4.040 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. είναι σε θέση να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του και πιο ψηλούς επιβάτες, χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Πολύ ικανοποιητικό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, το οποίο στις εκδόσεις 48V Hybrid μειώνεται στα 262 λτ. λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο.