Αυτοκίνητο των 19.950 ευρώ με κατανάλωση σκούτερ

Η τιμή που πωλείται ένα καινούργιο αυτοκίνητο και η κατανάλωση καυσίμου, βρίσκονται ψηλά στη λίστα με τα βασικά ζητούμενα ενός υποψήφιου αγοραστή. Όσο χαμηλότερα, τόσο καλύτερα, αφού σε κάθε περίπτωση εξοικονομούνται χρήματα για να καλυφθούν πολλά άλλα έξοδα. Για να βρει κανείς τον τέλειο συνδυασμό σε ένα αμάξι της δημοφιλούς κατηγορίας των μικρών χάτσμπακ θα πρέπει να κάνει διάφορους υπολογισμούς, για να διαπιστώσει τελικά ότι το μοντέλο που βγάζει το καλύτερο αποτέλεσμα είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα», το MG3 Hybrid+.

Με τιμή από μόνο 19.950 ευρώ αποτελεί το οικονομικότερο full hybrid καινούργιο μοντέλο στην Ελλάδα, ενώ το άριστο value for money «απογειώνει» ο δυνατός κινητήρας με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων. Παράλληλα συνοδεύεται με 7 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ. (όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα), 7ετή οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο. Πρόσθετη αξία δίνει και το πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού από την αρχική έκδοση Excite, περιλαμβάνοντας τα εξής: οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, σύστημα απομακρυσμένου ελέγχου MG iSMART Lite, πλοήγηση, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, 4 θύρες USB, κ.λπ.

Βασικός πρωταγωνιστής του MG3 Hybrid+ είναι το full hybrid σύνολο με την υψηλή συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων. Στο άκουσμα αυτής της δύναμης θα περίμενε κανείς ανάλογα υψηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Στην πράξη όμως, μπορεί να κοντράρει σε κατανάλωση σκούτερ, ειδικά όταν κινείται εντός πόλεως, όπου ο οδηγός μπορεί να επωφεληθεί πλήρως τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης. Για παράδειγμα σε μια διαδρομή ρουτίνας για χιλιάδες οδηγούς στην Αθήνα, όπως είναι στον μποτιλιαρισμένο Κηφισό, είδαμε στο trip computer κατανάλωση μόλις 2,9 λτ./100 χλμ. για μια απόσταση από το ύψος της Βαρυμπόμπης έως τον Πειραιά. Σε αστική χρήση και με κανονικούς ρυθμούς, η κατανάλωση βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες μαζί με αυτοκινητόδρομο και πιο πιεσμένη οδήγηση σε ορεινούς δρόμους βρίσκεται και πάλι χαμηλά, στα 5,4 λτ./100 χλμ. Συν του ότι με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Ο δυνατός ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής σε συνδυασμό με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh και την επιλογή «Ισχυρό» στην Ανάκτηση Ενέργειας, εξασφαλίζουν 100% ηλεκτρική κίνηση για εκατοντάδες μέτρα στην πόλη. Παράλληλα η μπαταρία φορτίζει και με τη βοήθεια του βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον των 1.5 λτ. με τους 102 ίππους και τα 128 Nm. Ο συνδυασμός και η εναλλαγή μεταξύ των δύο κινητήρων πραγματοποιείται με ομαλό τρόπο και χαμηλό θόρυβο από το θερμικό σύνολο, το οποίο ακούγεται μόνο όταν λειτουργεί ως γεννήτρια ή ανεβάζει ψηλά στροφές εφόσον ο οδηγός σανιδώσει το γκάζι και θελήσει πλήρη επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ.). Ταυτόχρονα ο οδηγός εκτιμά δεόντως την άνεση του MG3 Hybrid+ στο δρόμο, το χαμηλό θόρυβο κύλισης και τη στιβαρή του αίσθηση.

Το μοντέρνου σχεδιασμού αμάξωμα του MG3 Hybrid+ τοποθετείται στην κορυφή των supermini σε μήκος, μετρώντας 4.113 χλστ. (πλάτος 1.797 χλστ., ύψος 1.502 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ.). Το εσωτερικό του ακολουθεί πιο «καθαρές» σχεδιαστικές γραμμές προς όφελος της εργονομίας και στο να αισθάνονται οι επιβάτες πιο άνετα, χωρίς να νιώθουν κλειστοφοβικά. Η κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών είναι εύκολη στη χρήση, ενώ οι φυσικοί διακόπτες πιο κάτω για τον έλεγχο του κλιματισμού, τη ρύθμιση του ήχου, τα μπουτόν στην κεντρική κονσόλα και το περιστροφικό χειριστήριο επιλογής της μετάδοσης διευκολύνουν περισσότερο. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η στιβαρή κατασκευή του εσωτερικού, το οποίο αποτελείται από συμπαγή σκληρά πλαστικά. Από πλευράς χώρων είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, διαθέτοντας 293 λίτρα για τις αποσκευές.

Get it on Google Play Download on the App Store