Η Porsche ετοιμάζεται για τον πλήρη εξηλεκτρισμό των Boxster και Cayman, ακολουθώντας τα χνάρια της Macan. Για να συμβεί αυτό, όμως, θα πρέπει πρώτα οι σημερινές θερμικές Γερμανίδες να μπουν στο περιθώριο. Το Τσουφενχάουζεν, λοιπόν, ενεργοποίησε τις διαδικασίες για την κατάργηση των 718 αρχικά από την Ευρώπη, πριν μερικούς μήνες. Τώρα, μέσω δηλώσεων του επικεφαλής παραγωγής, Albrecht Reimold, ήρθε η ώρα για την καθολική απόσυρση από όλες τις αγορές του πλανήτη.
Ο λόγος, πάντως, δεν είναι ούτε η αντικατάστασή τους από τα νέα μοντέλα, ούτε οι εκπομπές ρύπων. Οι Boxster και Cayman αποσύρονται από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω κυβερνοασφάλειας, καθότι δεν πληρούν τα νέα και αυστηρότερα μέτρα της Ε.Ε. σχετικά με τα πρωτόκολλα προστασίας απέναντι σε ηλεκτρονικές επιθέσεις. Το ζήτημα προέρχεται από την ηλεκτρική αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται από τα Boxster και Cayman , τα οποία δεν πληρούν τους επικείμενους κανονισμούς. Η προσαρμογή των αυτοκινήτων ώστε να πληρούν τον νέο νόμο θα κοστίσει στην Porsche περίπου το μισό του προϋπολογισμού που χρησιμοποιείται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο δεν είναι οικονομικά βιώσιμο.
Ωστόσο η κατάργηση δεν αφορά όλη την γκάμα, αλλά υπάρχουν εξαιρέσεις. Οι κορυφαίες Boxster RS Spyder και Cayman GT4 RS συνεχίζουν κανονικά, ενώ σε άλλες αγορές ολόκληρη η γκάμα εξακολουθεί να προσφέρεται δίχως αλλαγές. Αμφότερες έχουν στο κέντρο τον 4.0λιτρο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer, απόδοσης 500 ίππων και 450 Nm ροπής, που μπορεί να γεμίσει το περιβάλλον με ηδονικές κραυγές στις 9.000 σ.α.λ. Κάτι που επίσης θα λείψει, περισσότερο από κάθε τι, στις επόμενες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman.
Τα EV κεντρομήχανα της Porsche θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του VW Group και θα προσφέρονται τόσο σε πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδοχές. Το βάρος θα αυξηθεί κατά 300 κιλά σε σχέση με τις σημερινές, φτάνοντας συνολικά τα 1.650, με την αυτονομία τους θα υπολογίζεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα , ενώ χάρις στην τεχνολογία 800V θα μπορούν να φορτίζουν από το 5 έως το 80% μέσα σε 15 λεπτά. Η παραγωγή τους θα γίνεται στο κύριο εργοστάσιο της Porsche στο Τσουφενχάουζεν, το οποίο θα δεχτεί μια αναβάθμιση 500 εκατομμυρίων δολαρίων (453,6 εκατ. ευρώ) για να καταστεί εφικτή η συναρμολόγηση ηλεκτρικών, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να κατασκευάζει και την 911.