Η Ford Mustang GTD είναι ό,τι πλησιέστερο σε αγωνιστικό GT3 έχουμε δει από το εμβληματικό pony car, στα 60 χρόνια πορείας του. Σε αυτή την πισταδόρικη κατασκευή των 800+ ίππων, οι Αμερικανοί βάζουν ακόμα περισσότερα hardcore χαρακτηριστικά μέσω της Ford Performance.
Το ομώνυμο πακέτο βάζει στην απόλυτη Mustang μεγαλύτερο splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, σύστημα DRS (ανοίγει το άνω πτερύγιο και αυξάνει την τελική, κοινώς) στην τεράστια αεροτομή, ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών, το φλογερό χρώμα Chroma Flame στο αμάξωμα, ειδικά αεροδυναμικά στοιχεία στο πάτωμα και μεγαλύτερο διαχύτη, ενώ ταυτόχρονα βγάζει ηχομονωτικό υλικό προς όφελος του βάρους. Μαζί με το πακέτο Performance προσφέρεται και το Carbon, που αφήνει άβαφο το ανθρακόνημα στο καπό, την οροφή και την πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Πέρα από τον έξτρα εξοπλισμό, η Ford αποκάλυψε για πρώτη φορά και το εσωτερικό της Mustang GTD, το οποίο αλήθεια είναι δεν φέρνει ιδιαίτερα σε αγωνιστικό. Τα μπάκετ καθίσματα της Recaro και τα ανθρακονημάτινα πάνελ (λίγα) είναι βέβαια παρόντα, αλλά η μεγάλη ενιαία οθόνη (13,2 ίντσες ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, 12,4 ίντσες το σύστημα πολυμέσων) κρατάει το προφίλ της GTD σε επιβατικά και πολυτελή στάνταρ.
Όπως βλέπουμε τη Mustang GTD εδώ, με το πακέτο Performance δηλαδή, θα τη δούμε και στο Nurburgring να επιχειρεί να γράψει ένα χρόνο, που θα κατεβαίνει τα 7 λεπτά. Η Ford φυλάει τα νώτα της και αποφεύγει λέξεις όπως «ρεκόρ», καθώς το 6.35.183 που έχει γράψει το Mercedes-AMG One είναι απλησίαστο. To 6.52.01 της Lamborghini Huracan Performante, αντίθετα, είναι πολύ πιο υλοποιήσιμος στόχος. Ούτως ή άλλως, το κλαμπ των «sub 7» αυτοκινήτων παραγωγής στο Nordschleiffe είναι ιδιαίτερα κλειστό, με μόνο 13 τετράτροχα (παραγωγής, όχι βελτιωμένα ή μόνο για πίστα) το έχουν καταφέρει. Για να δούμε αν Mustang των 300.000 ευρώ, θα καταφέρει να γίνει το υπ’ αριθμόν 14.