Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη επιφυλάσσει το νέο Jeep Wrangler, καθώς πέρα από τη μικρή σχεδιαστική και την εκτεταμένη εσωτερική ανανέωση, έχει και πάλι στη γκάμα του αμιγώς βενζινοκίνητο μηχανικό σύνολο.
Η ευρωπαϊκή βερσιόν του φρεσκαρισμένου Wrangler υιοθετεί την ανασχεδιασμένη μάσκα με τις 7 παραδοσιακές κάθετες γρίλιες, που έκανε ντεμπούτο πρώτα στο αμερικανικό. Το χρώμα και το φινίρισμα διαφέρει ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες εκδόσεις (Sahara και Rubicon), ενώ νέα είναι η «κρυφή» κεραία που ενσωματώνει η κορυφή του παρμπρίζ. Πέντε νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου (17-20 ιντσών) και ένα νέο χρώμα (το Anvil των φωτογραφιών) ολοκληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές, με τις εκδόσεις Sahara και Rubicon να ξεχωρίζουν μονομιάς αφενός λόγω των αυτοκόλλητων στο καπό, αφετέρου από το χρώμα του hardtop (στο χρώμα του αμαξώματος η Sahara, μαύρο η Rubicon).
Στο εσωτερικό ο αέρας ανανέωσης φυσά πολύ πιο έντονα, όπως φανερώνει η σημαντική αναβάθμιση στη διαγώνιο της οθόνης αφής (12,3 ίντσες από 8,4), που φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων UConnect 5. Οι τεχνικοί της Jeep έδωσαν βαρύτητα στον εκπολιτισμό της καμπίνας, προσθέτοντας ηχομόνωση και τοποθετώντας ακουστικά κρύσταλλα, την ώρα που το στάνταρ πλέον ηχοσύστημα της Alpine και τα 9 του ηχεία φροντίζουν για την ηχητική απόλαυση των επιβατών. Παράλληλα έγινε καίρια αναβάθμιση στον εξοπλισμό ασφαλείας, με τη Jeep να αναφέρει πως το νέο Wrangler διαθέτει πάνω από 85 συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται πια οι αερόσακοι κουρτίνας και για τους πίσω, ανασχεδιασμένες ζώνες επίσης για τους πίσω, ενισχύσεις στο πλαίσιο για τυχόν πλευρική σύγκρουση, αλλά και αρκετά επικουρικά συστήματα (διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση κόπωσης οδηγού, ανάγνωση σημάτων κυκλοφορίας κλπ).
Κάτω από το καπό η κατάσταση βαίνει ως είχε, με μια μικρή -και κατά τόπους- αλλαγή. Στο plug-in υβριδικό σύνολο των 380 ίππων και 637 Nm, που προσφέρεται πανευρωπαϊκά και διανύει μέχρι 51 χλμ. με το ρεύμα, έρχεται να επαναπροστεθεί ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο των 272 ίππων και 400 Nm. Ο κινητήρας δηλαδή που συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 17 kWh στο 4xe, κατά μόνας. Λίγες αγορές (Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία και Ισπανία μεταξύ των τυχερών) θα είναι τυχερές, για περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Όλες πάντως θα μπορούν να απολαύσουν τους άκαμπτους άξονες, το σύστημα τετρακίνησης Selec-Trac, το βοηθητικό κιβώτιο των 2 σχέσεων, τα μεικτά ελαστικά της BFGoodrich, την ηλεκτρονικά αποσυνδεόμενη εμπρός αντιστρεπτική και τα μπλοκέ διαφορικά εμπρός-πίσω (τα δυο τελευταία στοιχεία στάνταρ στο Rubicon).
Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να φτάσουν στους ευρωπαίους αντιπροσώπους το πρώτο εξάμηνο του 2024, με τις τιμές να ανακοινώνονται λίγες εβδομάδες πριν.