Ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε στα ακριβότερα supercars ή πολύ εστιασμένες κατασκευές (βλέπε Renault Megane RS Trophy-R και Shelby GT500) αποκτούν τα Hyundai N, καθώς οι Κορεάτες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με τις Dymag και Hankuk Carbon για τη δημιουργία ανθρακονημάτινων ζαντών.
Οι Βρετανοί σπεσιαλίστες των τροχών (Dymaq) και οι μάστερ των συνθετικών υλικών από τη Νότιο Κορέα (Hankuk Carbon) θα εξελίξουν έναν υβριδικό τύπο ζάντας υπερ-ελαφρού κράματος, που θα πάρει θέση στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού των γρήγορων Hyundai. Η Dymaq δεν αναφέρει πολλές λεπτομέρειες, πέρα από ότι το δαχτυλίδι θα κατασκευάζεται από ανθρακονημάτινο πολυμερές και το κέντρο από σφυρήλατο μέταλλο. Τα οφέλη στο συνολικό βάρος, αλλά κυρίως στη μη αναρτώμενη μάζα, αναμένεται να φτάσουν στο 40-50% συγκριτικά με τις 18άρες ,19άρες, 20άρες και 21άρες ζάντες αλουμινίου που φοράνε τα μοντέλα του N Division, ευνοώντας ιδιαίτερα τα πιο βαριά από αυτά. Προφανέστατα το βάρους 2.040 κιλών Ioniq 5 N υποδέχεται με τεράστια χαρά τα νέα, αλλά και στα i30/Kona/Elantra N θα κάνουν καλό οι τροχοί από ανθρακονήματα, ιδίως στο περαιτέρω «ακόνισμα» των ήδη εξαιρετικών συστημάτων διεύθυνσής των.
Το Ioniq 5 N λογικά θα είναι το πρώτο που θα φορέσει τις νέες ζάντες, δίχως να ανακοινώνεται κάτι επίσημα. Ούτε για το πότε θα λανσαριστούν τα ανθρακονημάτινα «πατούμενα» υπάρχει ενημέρωση, ούτε για το πόσο θα κάνουν. Σίγουρα, πάντως, φθηνές δεν πρόκειται να είναι. Στο Megane RS Trophy-R, ας πούμε, κόστιζαν 14.000 ευρώ! Η τεχνολογία έχει προχωρήσει βέβαια από το 2019, όταν η Renault πρωτο-έκανε διαθέσιμη τη συγκεκριμένη επιλογή, όμως αντιλαμβανόμαστε πως προσιτό έξτρα δεν πρόκειται να είναι.