Μετά το ευρωπαϊκό νέο ASX, που δεν είναι τίποτα άλλο από το Renault Captur με τα σήματά της, η Mitsubishi ετοιμάζεται για το λανσάρισμα ενός ακόμα νέου SUV, ολοκαίνουργιου αυτή τη φορά, στις αγορές της Ασίας.
Οι Ιάπωνες έδωσαν το πρώτο teaser, που μας μεταφέρει στο πρωτότυπο XFC του 2022. Το εμπρός μέρος φαίνεται πως θα μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο στην παραγωγή, οπότε κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να περιμένουμε και για το πίσω. Γενικότερα, το προς το παρόν αβάπτιστο νέο crossover θα τοποθετηθεί στο νευραλγικό εμπορικά Β-Segment, με διαστάσεις ελαφρώς μεγαλύτερες του δικού μας ASX (μήκος 4.227 χλστ., μεταξόνιο 2.639 χλστ). Από μηχανικής ή εσωτερικής πλευράς, ακόμα δεν έχουμε εικόνα. Για την ακρίβεια έχουμε, αλλά μόνο μία.
Η Mitsubishi δημοσιοποίησε καρέ από τα εμπρός ηχεία του νέου της SUV, που φέρουν σήματα και λογότυπα της Yamaha. Η φίρμα από τη Τσιγιόντα συνεργάζεται με εκείνη από το Χαμαμάτσου για τη δημιουργία μιας μοναδικής ηχητικής εμπειρίας στην καμπίνα, μέσω του ειδικά εξελιγμένου ηχοσυστήματος της Yamaha. Οι δυο εταιρίες δεν θα περιοριστούν σε αυτό το project, καθώς τα «τρία διαπασών» θα αναλάβουν τους ήχους και των ηλεκτρικών Mitsubishi στο μέλλον, όπως και εκείνων με plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.
Τα «τρία διαμάντια» με τη σειρά τους, σχεδιάζουν έναν καταιγισμό από νέα μοντέλα. Το επερχόμενο crossover είναι ένα από αυτά, ενώ ακόμα έρχονται το νέο L200 και η επιστροφή του Colt, που θα βασίζεται στο Renault Clio. Μέχρι το 2025 θα δούμε επίσης ένα σκληροτράχηλο SUV με πλαίσιο τύπου σκάλας, αλλά όχι για την αγορά της Ευρώπης. Αντίθετα, ένα νέο μεσαίο υβριδικό crossover θα αναλάβει την εκπροσώπηση της Mitsubishi στη δημοφιλέστατη κατηγορία των C-SUVs, βασιζόμενο πιθανότατα στο Renault Austral.