Έπειτα από 4 επιτυχημένα χρόνια στην αγορά το VW ID.3 ανανεώθηκε στις αρχές Μαρτίου, αποκτώντας πιο σπορ χαρακτηριστικά και ακόμα πιο ποιοτικό εσωτερικό. Σήμερα η κεντρική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την ημερομηνία έλευσης του μοντέλου στην Ελλάδα, καθώς και τις τιμές του.
Το ανανεωμένο ID.3 θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις PA Pro Performance και PA Pro S, με μπαταρία 58 και 77 kWh αντίστοιχα, από το τρίτο τρίμηνο του 2023 και μετά. Το ID.3 PA Pro Performance θα ξεκινά από τις 42.600 ευρώ και το PA Pro S από τις 48.600 ευρώ, δίχως να περιλαμβάνεται το όφελος από την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Ωστόσο, με άξονα την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών των πελατών, η Kosmocar – Volkswagen έχει εξασφαλίσει διαθεσιμότητα του υπάρχοντος μοντέλου στην ελληνική αγορά για άμεση παραγγελία και παράδοση.
Η σχεδίαση υιοθετεί νέο προφυλακτήρα μπροστά, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα στην εισαγωγή που ανοιγοκλείνουν κατά το δοκούν, συν πιο έντονα ακροπτερύγια. Συνδυασμός που χαρίζει τόσο κομψότητα, όσο και πιο σπορ χροιά συγκριτικά με πριν. Νέο είναι και το καπό, το οποίο φαίνεται μακρύτερο από πριν λόγω της απουσίας της μαύρης λωρίδας χαμηλά. Στο προφίλ συναντάμε ελαφρώς διαφορετικά σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, ενώ ίδια συνθήκη χαρακτηρίζει τα πίσω φωτιστικά σώματα. Νέο, τέλος, είναι και το χρυσαφί χρώμα των φωτογραφιών, ονόματι Dark Olivine Green.
Στο εσωτερικό εντοπίζουμε μαλακότερο υλικό στο ταμπλό και αναβαθμισμένο διάκοσμο με ποιοτικότερες επενδύσεις (χαρακτηριστικές οι Artvelours Eco μικροΐνες σε καθίσματα και πόρτες, υλικό κατά 71% προϊόν ανακύκλωσης). Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 5,3 ιντσών και η οθόνη αφής των 12 ιντσών, πλαισιώνονται προαιρετικά από head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, με οδηγίες για το σύστημα πλοήγησης που φαίνονται να απεικονίζονται 10 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο, διευκολύνοντας το έργο του οδηγού. Όμορφη πινελιά και το «ID.3» ανάμεσα στους ανασχεδιασμένους κεντρικούς αεραγωγούς.
Στο μέτωπο της τεχνολογίας συναντάμε την καθιερωμένη «ομπρέλα» συστημάτων (ενεργό cruise control, διατήρηση λωρίδας, αυτόματα φρένα κλπ), συν την τεχνολογία vehicle-to-everything (V2X), που επιτρέπει την επικοινωνία του ID.3 με άλλα οχήματα και υποδομές σε απόσταση έως 800 μέτρων. Κατ’ αυτό τον τρόπο, αποστέλλονται ειδοποιήσεις για τυχόν κινδύνους άμεσα, ώστε να προετοιμάζονται οι οδηγοί αρκετά πριν φτάσουν στο σημείο. Παράλληλα υπάρχει το πρόγραμμα Plug & Charge και ο έξυπνος Προγραμματιστής Διαδρομών Ηλεκτρικού Οχήματος, που ρυθμίζει τη διαδρομή αναλόγως του επιπέδου ενέργειας στη μπαταρία, ενώ διαθέσιμα είναι και τα συστήματα Travel Assist και Park Assist Plus.
Στα μηχανικά μέρη παραμένει ως είχε ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 310 Nm στο πίσω μέρος, που αντλεί ενέργεια από μπαταρίες 58 ή 77 kWh. Η πρώτη δίνει στο ID.3 Pro αυτονομία έως 428 χλμ. με μέση κατανάλωση 15,2 kWh/100 χλμ., ενώ η δεύτερη επιτρέπει στο ID.3 Pro S να ταξιδέψει έως και 559 χλμ. με μία φόρτιση και μέση κατανάλωση 15,3 kWh/100 χλμ. Όταν έρθει η ώρα αυτής (της φόρτισης δηλαδή), το ID.3 Pro μπορεί να φτάσει από 5 έως 80% σε 35 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 120 kW, ενώ το ID.3 Pro S μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 170 kW φορτίζοντας από το 5 στο 80% εντός 30 λεπτών. Από επιδόσεις τώρα, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,3 δλ. για το ID.3 Pro και σε 7,9 δλ. για το -βαρύτερο ελέω μεγαλύτερης μπαταρίας- ID.3 Pro S, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα και στα δύο.