SUV υπάρχουν πλέον πάρα πολλά και από όλες τις κατηγορίες, καλύπτοντας κάθε ανάγκη και οικονομικά βαλάντια. Πιο μπροστά σε πωλήσεις βρίσκονται τα μικρά SUV γιατί είναι πιο προσιτά σε τιμή και εξυπηρετικά στη χρήση (π.χ. κίνηση στην πόλη), ενώ μπορούν να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας 3 ή 4 ατόμων. Το Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG προσφέρει πολλά περισσότερα και ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα: Το πολύ χαμηλό κόστος σε καύσιμο.
Από 23.810 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Στην τιμή των 23.810 ευρώ διατίθεται το Captur 1.0 TCe LPG Equilibre με όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα πλέον στοιχεία στον εξοπλισμό του, όπως είναι τα παρακάτω:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση οδικών πινακίδων
- Οθόνη αφής 7 ιντσών
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Air condition
- Προβολείς LED
Η επόμενη έκδοση Equilibre Plus στοιχίζει 850 ευρώ επιπλέον (24.660 ευρώ) και στον εξοπλισμό ανήκουν ακόμα τα εξής: ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάρτα Renault Hands Free.
Πολύ ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό
Πληρότητα σε όλους τους τομείς εμφανίζει και το εσωτερικό του Renault Captur, αφού θυμίζει μεγαλύτερο SUV και όχι μικρό. Αρχικά κερδίζει τον ενδιαφερόμενο με το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα. Στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις εμπρός πόρτες έχει γίνει χρήση μαλακών πλαστικών, μαζί με περιποιημένο φινίρισμα. Ο οδηγός θα βολευτεί στο αναπαυτικό και σχετικά ψηλά τοποθετημένο κάθισμα, το οποίο βελτιώνει την ορατότητα. Όσο για τους χώρους, στο πίσω μέρος της καπμίνας κάθονται άνετα και ψηλοί επιβάτες, αφού υπάρχει μπόλικος αέρας για τα πόδια. Μεγάλο είναι το πορτ μπαγκάζ των 422 λίτρων, με δυνατότητα επέκτασης στα 536 λίτρα, χάρη στο συρόμενο κάθισμα.
«Καίει» 8 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα
Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του γαλλικού μικρού SUV ανήκει ο κινητήρας του με το εργοστασιακό κιτ LPG, συνοδευόμενος με όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις και εγγυήσεις. Το τρικύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο του 1.0 λίτρου αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής με το υγραέριο, ισχύς που επαρκεί χάρη στο γεμάτο τράβηγμα του μοτέρ από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές. Η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι το κόστος είναι κοντά στα 8€/100 χλμ., δεδομένου ότι η τιμή του LPG είναι κάτω από 1€/λτ. Το ρεζερβουάρ των 40 λίτρων προσφέρει αρκετή αυτονομία, ενώ διαθέτει και 48 λίτρα δεξαμενής για τη βενζίνη. Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει το καύσιμο μέσω του σχετικού διακόπτη στο ταμπλό, αν και είναι σίγουρο ότι η πλειοψηφία των μετακινήσεων θα γίνεται με το υγραέριο.
Εκτός από την οικονομία στις μετακινήσεις με τη χρήση LPG, το Renault Captur είναι και πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση. Οι αναρτήσεις του λειτουργούν αποτελεσματικά, αφού πέρα του ότι απορροφούν με επιτυχία τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων και παρέχουν ποιοτική κύλιση, περιορίζουν σε λογικά πλαίσια τις κλίσεις στις στροφές. Στα συν και τα 210 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος για όσους πατάνε και σε χωματόδρομους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ισχύς με LPG (PS/σ.α.λ.) | 100/4.600-5.000 |
Ροπή με LPG (Nm/σ.α.λ.) | 170/2.000-3.500 |
Ισχύς με βενζίνη (PS/σ.α.λ.) | 91/4.800-5.000 |
Ροπή με βενζίνη (Nm/σ.α.λ.) | 160/2.100-3.750 |
0-100 χλμ./ώρα LPG/B (δλ.) | 13,0/14,3 |
Τελική ταχύτητα LPG/B (χλμ./ώρα) | 173/168 |
Κατανάλωση LPG/B (λτ./100 χλμ.)* | 8,5/6,5 |
Εκπομπές CO2 LPG/B (γρ./χλμ.) | 119/134 |
*Δοκιμής |