H BMW εκπλήρωσε τον διακαή πόθο πολλών οικογενειαρχών πριν μερικούς μήνες, με την παρουσίαση της πρώτης Touring εκδοχής στα 36 χρόνια καριέρας των M3. H G81 μπήκε δυναμικά, κάνοντας ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring και δείχνοντας το δρόμο στα υπερ-estates από Ίνγκολσταντ και Στουτγκάρδη μεριά. Ό,τι ακριβώς ήθελαν να ακούσουν στη Manhart, δηλαδή.
Ο Γερμανός βελτιωτής δεν αφήνει σε ησυχία της δημιουργίες των Βαυαρών, με τη M3 Touring να μην αποτελεί φυσικά εξαίρεση. Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart– χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί κεντρίζει τα βλέμματα. Οι λωρίδες στις πόρτες και από το πάνω μέρος της αμφιλεγόμενης μάσκας μέχρι πίσω, χαρίζουν μοναδική παρουσία στο σεντάν της BMW. Οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στους προφυλακτήρες και τις ζάντες των 21 ιντσών, σε ελαστικά 255/30 και 295/25 εμπρός-πίσω, εξασφαλίζουν πως κανείς δεν πρόκειται να μπερδέψει M3 ή M4 της Manhart με οποιαδήποτε άλλη. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και η χαμηλωμένη ανάρτηση της H&R (-30 χλστ. εμπρός, -10 χλστ. πίσω) ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.
Κάτω από αυτό, η MH3 650 Touring διαθέτει νέο εγκέφαλο και σύστημα εξαγωγής. Αναβαθμίσεις που είναι αρκετές, για να ανεβάσουν την απόδοση του 3.0 twinturbo εξακύλινδρου εν σειρά στα 650 άλογα και τα 800 Nm (από 510 ίππους και 650 Nm της εργοστασιακής)! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν τίθεται θέμα για το αν είναι πιο γρήγορη στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 3,6 δλ. της M3 Touring, με την έξτρα δύναμη να αξιοποιείται στο έπακρο από το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης xDrive. Ούτε τελική αναφέρεται, όμως δεδομένα ο κόφτης των 280 χλμ./ώρα αποτελεί παρελθόν.