Πριν ενάμιση μήνα η Mahindra παρουσίασε το νέο Scorpio-N. Ένα μεσαίο SUV με σχεδιαστική αρωγή από τον Pininfarina, προσεγμένη αεροδυναμική, σύγχρονο εσωτερικό, δυνατότητα μεταφοράς 7 επιβατών και δυο «βαρβάτους» κινητήρες. Συνδυασμός που συνεπήρε τόσο πολύ το αγοραστικό κοινό, ώστε τσάκισε το site της ινδικής εταιρίας από τις παραγγελίες!
Το Scorpio-N βγήκε στις διαδικτυακές αντιπροσωπείες στις 30 Ιουλίου, με την αρχική διαθεσιμότητα να φτάνει στις 25.000 μονάδες. Ποσότητα που αποδείχτηκε απειροελάχιστη για τη ζήτηση του κόσμου, καθώς εξαντλήθηκε μέσα σε μόλις 55 δευτερόλεπτα! Απίθανες επιδόσεις από το ινδικό SUV, που δεν πρόλαβε να βγει στην αγορά και έγινε sold out. Όχι μόνο αυτό, αλλά ο καταιγισμός επισκέψεων και προκαταβολών που δέχτηκε ο ιστότοπος της Mahindra προκάλεσαν την κατάρρευση των σέρβερ, βγάζοντας εκτός λειτουργίας το site!
Πολλοί πελάτες παραπονέθηκαν, καθότι τα διαδικτυακά προβλήματα δεν τους επέτρεψαν να ολοκληρώσουν την παραγγελία εγκαίρως, μένοντας τελικά εκτός των πρώτων 25.000 παραγγελιών. Αν αναρωτιέστε για την πρεμούρα, οι τιμές του Scorpio-N για τις πρώτες 25.000 μονάδες κυμαινόταν από τα 11,99 εκατ. λαχ (14.425 ευρώ) και έφταναν μέχρι τα 19,5 εκατ. λακ (23.450 ευρώ). Η Mahindra δήλωσε πως από το όριο αυτό και πάνω, η κοστολόγηση θα είναι αυξημένη. Όχι ότι πτόησε τους αγοραστές, καθώς παρόλα τα ζητήματα με το site και την αυξημένη τιμή (που ακόμα δεν ορίζεται) κατατέθηκαν πάνω από 100.000 προκαταβολές μέσα σε 30 λεπτά (μαζί με τις πρώτες 25.000)! Κάθε «καπάρο» έφτανε τις 18.000 λακ (222 ευρώ), κάτι που σημαίνει πως σε μισή ώρα η Mahindra έβγαλε πάνω από 22 εκατ. ευρώ!