Η νέα γενιά της Mercedes-AMG C63 θα αποτελέσει το ορόσημο της μετάβασης από τους V8 κινητήρες, στους τετρακύλινδρους. Για να μας «χρυσώσει το χάπι», AMG εξελίσσει το αυτοκίνητο με 680 ίππους!
Το υπερ-σεντάν από τη Στουτγκάρδη εμφανίστηκε στο Goodwood Festival of Speed, συνοδευόμενο από την απαραίτητη τεχνική ενημέρωση. Στο σταντ που φιλοξενούσε το ενημερωτικό φυλλάδιο της Mercedes, εμφανιζόταν φαρδιά-πλατιά η ισχύς του κινητηρίου συνόλου. Πόση είναι αυτή; Ακριβώς όση ανέφερε η μέχρι τώρα φημολογία: 680 άλογα και 750 Nm ροπής! Εννοείται πως μιλάμε για την ισχυρότερη C63 όλων των εποχών, αλλά και για μια ισχύ που ξεπερνά κατά 68 ίππους τη μεγαλύτερη (και ανώτερη στην ιεραρχία των Mercedes-AMG) E63 S!
Καρδιά της C63 e-Performance 4Matic+ είναι ένα plug-in υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από τον 2.0λιτρο τούρμπο M139 και ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος τοποθετείται κατά το διαμήκη άξονα (εγκάρσια στις A45/CLA 45/GLA 45) και παράγει 480 ίππους, καθιστώντας τον ως το ισχυρότερο τετρακύλινδρο μοτέρ παραγωγής όλων των εποχών! Η συνεργασία του με τον ηλεκτροκινητήρα αποφέρει τους προαναφερθέντες 680 ίππους, οι οποίοι φέρονται να είναι ικανοί για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,5 δλ.!
Πέρα από τις καταιγιστικές επιδόσεις στην ευθεία, η ριζικά διαφορετική μηχανολογική διάταξη υπόσχεται και καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα είναι η μείωση του βάρους στον εμπρός άξονα, καθώς με 160,5 κιλά, ο Μ139 ζυγίζει 48,5 λιγότερα από τον Μ177 V8 της σημερινής C63 4Matic. Ακόμα και με την ενσωμάτωση της υβριδικής αρχιτεκτονικής, το συνολικό βάρος είναι χαμηλότερο. Επιπλέον, τοποθετείται πιο κοντά στο έδαφος σε μια προσπάθεια να χαμηλώσει το κέντρο μάζας. Το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ θα κατανέμει τη ροπή στους δυο άξονες, αλλά με έμφαση στα πισωκίνητα χαρακτηριστικά – όπως στην E63.
Μέχρι το πέρας του καλοκαιριού θα έχει εμφανιστεί η νέα C63, ολοκληρώνοντας τη γκάμας της C-Class και καταλαμβάνοντας την κορυφή πάνω από τη C43.