Το Audi RS Q8 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες βελτιώσεις στην εμφάνιση, ούτε στα μηχανικά μέρη. Αμφότερα, βέβαια, χαίρουν της εκτίμησης και ενασχόλησης των βελτιωτών. Η O.CT Tuning εστιάζει στο δεύτερο σκέλος, καθιστώντας το γερμανικό υπερ-SUV σε φόβο και τρόμο της συγγενικής Lamborghini Urus. Αλλά δεν το δείχνει.
Εξωτερικά, μόνο η νέα τετράδα στις ζάντες διαφοροποιεί το βελτιωμένο από το εργοστασιακό. Οι 23άρηδες τροχοί μειώνουν και τη μη αναρτώμενη μάζα, κατά 8 κιλά ο κάθε ένας. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Πέρα από αυτούς, όμως, ουδεμία περαιτέρω σχεδιαστική παρέμβαση. Κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό. Οι Γερμανοί είχαν αλλού το νου τους, δίνοντας όλη την προσοχή στο μηχανοστάσιο.
Εκεί, ο 4.0 V8 twinturbo μπορεί να εφοδιαστεί με 3 διαφορετικά πακέτα. Στο κορυφαίο Performance 3 συνδυάζεται νέος εγκέφαλος με ολοκληρωμένο σύστημα εξαγωγής, στέλνοντας την ισχύ από τα 605 άλογα και τα 800 Nm στους 802 ίππους και τα 1.030 Nm ροπής – χωρίς να χρειάζονται νέα τούρμπο! Όσοι δεν θέλουν τόση ισχύ, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των πακέτων Performance 1 και 2. Στο πρώτο αναλαμβάνει ένας απλός επαναπρογραμματισμός της ECU, αυξάνοντας την απόδοση στα 700 άλογα και τα 900 Nm. Το μεσαίο Performance 2 προσθέτει αναβαθμίσεις στην εισαγωγή του κινητήρα (πέραν του εγκεφάλου), στέλνοντας συνολικά 735 άλογα και 950 Nm σε όλους τους τροχούς. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται για κανένα πακέτο, αλλά σίγουρα τα 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα αποτελούν παρελθόν.