Πριν από λίγες μέρες η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο C-HR, από το οποίο απουσίαζε ο 1.200άρης τούρμπο των 116 ίππων. Στην σπορ εκδοχή της Gazoo Racing πάντως, δηλώνει δυναμικά «παρών»
Από εμφανισιακής άποψης, το C-HR GR Sport ξεχωρίζει χάρις στον επιθετικότερο προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές άερα, τις νέες ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών και τα ελαστικά 225/45 που τις περιβάλλουν, τον πλήρως ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα, που φιλοξενεί έναν ευμεγέθη διαχύτη και τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα σήματα «GR Sport».
Δείτε ακόμα: Toyota C-HR 1.2 T ξεπερνά τις προσδοκίες στο δυναμόμετρο (+video)
Στα της καμπίνας των επιβατών, τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ, οι ραφές σε ασημί χρώμα και το νέο δερμάτινο τιμόνι, φροντίζουν να βάλουν τον οδηγό στο κλίμα.
Εκτός από την εμφάνιση, η Toyota Gazoo Racing έβαλε το χέρι της στο πλαίσιο, την ανάρτηση, τα φρένα και το τιμόνι, ώστε να βελτιώσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του C-HR και να προσφέρει στον οδηγό του μεγαλύτερη αμεσότητα.
Διαβάστε επίσης: Έρχονται «καυτές» εκδόσεις του νέου Toyota Yaris
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα του ιαπωνικού crossover, όπως είπαμε συναντάμε τον 1.2 T των 116 ίππων και τον υβριδικό 1.800άρη των 122. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ενώ στο υβριδικό συμβαίνει το ίδιο μέσω κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.