Μπορεί πριν μερικά χρόνια να ακουγόταν σαν ανέκδοτο, όμως οι Κινέζοι αποτελούν δύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εκτός από τον απίστευτο αριθμό των 487 κατασκευαστών που δραστηριοποιούνται στο είδος, έχουν να υπερηφανεύονται και για το ρεκόρ ταχύτερου ηλεκτρικού στο Nurburgring, δια χειρός NIO EP9. Κάτι που σημαίνει, δηλαδή, ότι supercars και ηλεκτρικό ρεύμα είναι εκ των αγαπημένων συνδυασμών στην Κίνα.
Δείτε ακόμα: Κινέζικη Lamborghini Urus με 15.000€
Το τελευταίο δείγμα ακούει στο όνομα Qiantu K50 και αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ Qiantu Motors – Mullen Technologies, μιας αμερικανικής εταιρίας εφαρμοσμένης τεχνολογίας. Το Κ50 διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα) συνδυαστικής απόδοσης 375 ίππων και 580 Nm ροπής, αριθμοί που σε συνδυασμό με την τετρακίνητη φύση του αυτοκινήτου χαρίζουν επιδόσεις της τάξης των 4,6 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα, προς αποφυγή υπερθέρμανσης των μπαταριών. Η αυτονομία φτάνει τα 370 χιλιόμετρα, ενώ οι μηχανικοί της Qiantu αναφέρουν πως με σταθερή ταχύτητα και τα περιφερειακά συστήματα απενεργοποιημένα (όπως τα φώτα, το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός) η ανώτερη απόσταση με μια φόρτιση μπορεί να «εκτοξευτεί» σε περισσότερα από 515 χιλιόμετρα.
Διαβάστε επίσης: Κινεζικό κράμα Volvo-Lamborghini-BMW και Audi!
Αυτό που εντυπωσιάζει, ωστόσο, είναι το πόσο χαμηλά έχει κρατηθεί το βάρος της κατασκευής. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και ζυγίζει μόλις 234 κιλά, ενώ το ανθρακονημάτινο αμάξωμα σταματάει την ζυγαριά στα 47 κιλά! Η βάση και το περίβλημα του Κ50, δηλαδή, ζυγίζουν συνολικά 281 κιλά. Αν και η Mullen Technologies δεν ανακοινώνει ακριβή στοιχεία, δηλώνει πως οι μπαταρίες, οι ηλεκτροκινητήρες και το εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν ξεπερνούν τα 600 κιλά. Κάτι που σημαίνει πως το συνολικό βάρος του κινεζικού supercar κυμαίνεται σε λιγότερο από 900 κιλά – ή, το ανώτερο, λίγο πάνω από αυτό το όριο. Όπερ εστί ένα από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα τέτοιου επιπέδου επιδόσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας, πολλώ δε μάλλον ηλεκτρικό.