Διαβάστε ακόμη: Αερόσακος οροφής από την Hyundai (+videos)
Στο πίσω μέρος της καμπίνας του η είσοδος των επιβατών είναι ιδιαίτερα εύκολη χάρη στο μεγάλο άνοιγμα της συρόμενης πόρτας. Την πρακτικότητα ενισχύουν με την σειρά τους οι χειρολαβές, το χαμηλό επίπεδο πάτωμα, τα μεγάλα πίσω παράθυρα και το αυξημένο ύψος της οροφής. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 401 λίτρων και χωράει άνετα διάφορες αποσκευές.
Την κίνηση του μήκους 4.400 χλστ., πλάτους 1.695 χλστ., ύψους 1.750 χλστ. και με μεταξόνιο 2.750 χλστ. JPN Taxi αναλαμβάνει ένα υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από ένα θερμικό κινητήρα που χρησιμοποιεί καύσιμο υγραέριο LPG και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Το θερμικό μηχανικό σύνολο των 1.5 λτ. έχει ισχύ 74 ίππων στις 4.800 σ.α.λ. και 111 Nm στις 2.800 σ.α.λ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 61 ίππους και 169 Nm ροπής. Σύμφωνα με την Toyota η κατανάλωση LPG είναι 5,15 λτ./100 χλμ.
Το Toyota JPN Taxi θα διατεθεί σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, την Nagomi και την Takumi σε τιμές που ξεκινούν από 3.277.800 γεν Ιαπωνίας (24.490 ευρώ).
Διαβάστε ακόμη: SEAT Arona: Το φθηνότερο μικρό ντίζελ SUV στην Ελλάδα