Το τελευταίο, 500οστό Lexus LFA που βγήκε από την γραμμή παραγωγής της TMC στο εργοστάσιο Motomachi της Aichi Prefecture ήταν το εικονιζόμενο λευκό, έκδοση Nürburgring Package. Το LFA άφησε πίσω του σημαντική κληρονομιά σε επίπεδο τεχνογνωσίας, η οποία θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά μοντέλα της φίρμας, όπως είναι το ενισχυμένο με ανθρακονήματα πλαστικό CFRP, που συνδυάζει την υψηλή ακαμψία με το πολύ χαμηλό βάρος και χρησιμοποιήθηκε εκτενώς για την κατασκευή του supercar της Lexus. Η παραγωγή του LFA διήρκησε 2 χρόνια (15 Δεκεμβρίου 2010 έως 14 Δεκεμβρίου 2012) και η για την κατασκευή του απασχολούνταν 170 άτομα, ενώ η παραγωγή του δεν ξεπερνούσε το ένα όχημα τη μέρα. Μάλιστα ο αρχιμηχανικός του LFA Haruhiko Tanahashi δήλωσε: «Έχω ζήσει και αναπνεύσει supercars για την τελευταία 10ετία. Συγκεκριμένα ένα supercar. To LFA. Ελάχιστοι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία που είχαμε εμείς: Τη δημιουργία ενός παγκόσμιας κλάσης supercar από μια λευκό φύλλο χαρτί».
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το LFA τροφοδοτούνταν από ένα V10 κινητήρα 4,8 λτ. απόδοσης 560 ίππων στις 8.700 σ.α.λ. (με κόφτη στις 9.500 σ.α.λ.) και 480 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. Η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 325 χλμ./ώρα και ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα ήταν μόλις 3,7 δλ.