Ο 1.000άρης κινητήρας που εφοδιάζει το Alto μετά την τελευταία αναβάθμιση που δέχτηκε εκπέμπει 99 γρ./χλμ. CO2 και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Επιπλέον αρκείται σε λιγοστές ποσότητες βενζίνης και κινεί με άνεση το μίνι Suzuki παρουσιάζοντας ωστόσο κραδασμούς και τραχύτητα στην λειτουργία του. Τον οικονομικό του χαρακτήρα ενισχύει η πολύ χαμηλή τιμή του, η οποία στην έκδοση GL με air condition, ηλεκτρικές ευκολίες ράδιο CD, 4 αερόσακους κ.α ανέρχεται στα 8.990 ευρώ με την έκπτωση των 1.000 ευρώ. Μεγάλο πλεονέκτημα του Alto αποτελεί η κορυφαία ευελιξία και η ευκολία στους χειρισμούς κατά την οδήγηση στην πόλη. Εκτός αυτής δεν λείπουν οι τάσεις πλεύσης και αναπηδήσεις από τον πίσω άκαμπτο άξονα, υπενθυμίζοντας στον οδηγό τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Τέλος το εσωτερικό του με την λιτή εικόνα παρουσιάζει μέτρια ποιότητα και σχετικά επαρκείς χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ χωρητικότητας μόλις 129 λίτρων.
Αρχικός εξοπλισμός: 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών και ράδιο CD.
Τιμή από: 8.480 ευρώ
Τεκμήριο: 4.000 ευρώ
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 996 κ.εκ., Ισχύς: 68/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 90/3.400 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.