Το Νοέμβριο του 2014, η Volkswagen είχε παρουσιάζει μια σειρά από νέες τεχνολογίες, οι οποίες θα έμπαιναν στην παραγωγή, μεταξύ των οποίων ήταν και το 10 ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Το 10άρι DSG θα συνδυαζόταν με κινητήρες ροπής έως 550 Nm και θα συνέβαλλε στην περεταίρω μείωση τις κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Παράλληλα ήταν και θέμα τεχνολογικού γοήτρου, για να ξεπεράσει τα 9 ταχυτήτων κιβώτια 9G-TRONIC της Mercedes και της Jeep.
Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, η Volkswagen αποφάσισε να ακυρώσει το DSG 10 γιατί η εξέλιξή του είχε μεγάλο κόστος και θα ήταν ιδιαίτερα πολύπλοκο ως κατασκευή. Παράλληλα δηλώθηκε ότι έπρεπε να εξισορροπήσουν τις προτεραιότητές τους και να δώσουν περισσότερο βάρος σε πιο σημαντικά και επείγοντα έργα. Ωστόσο δεν αποκλείεται να δούμε στο μέλλον μετάδοση DSG με περισσότερες από 7 σχέσεις μετάδοσης, προκειμένου να μην μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό.