Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης κάνει και το νέο Toyota Aygo, το οποίο όπως και στην προηγούμενη γενιά του έχει εξελιχθεί από κοινού με τον όμιλο PSA, ωστόσο, εξωτερικά δεν έχει καμία συγγένεια με τα νέα Citroen C1 και Peugeot 108. Το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμα του νέου Aygo μεγάλωσε σε μήκος μόλις 25 χιλιοστά, φτάνοντας τα 3.455 χιλιοστά, το ύψος μειώθηκε κατά 5 χλστ., στα 1.460 χλστ. για καλύτερη αεροδυναμική, το πλάτος παρέμεινε στα 1.615 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.340 χιλιοστά.
Χαρακτηριστικά στοιχεία του αμαξώματός του αποτελούν το σχέδιο «X» στο εμπρός άκρο που μοιάζει σαν να φοράει το αυτοκίνητο μάσκα, τα μεγάλα σε ύψος κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα και το σπόιλερ που σχηματίζεται στο τελείωμα της οροφής.
Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό του νέου μίνι Toyota, όπου κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής x-touch και το στρογγυλό ταχύμετρο στο οποίο πλαισιώνονται και άλλες επιμέρους ενδείξεις. Από το προγενέστερο Aygo διατηρήθηκαν κάποια χαρακτηριστικά, όπως οι γυμνές μεταλλικές επιφάνειες στο χρώμα του αμαξώματος και τα πίσω παράθυρα στα 5θυρα μοντέλα που ανοίγουν μόνο προς τα έξω. Τουλάχιστον φαίνεται από την φωτογραφία του εσωτερικού ότι στην πόρτα του οδηγού προστέθηκε και δεύτερος διακόπτης και για τον χειρισμό του ηλεκτρικού παράθυρου του συνοδηγού που απουσίαζε από το πρώτο Aygo και αποτελούσε βασικό εργονομικό ατόπημα. Η Toyota αναφέρει πως έχουν μεγαλώσει ελαφρώς οι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές κατά 29 λίτρα, δηλαδή στα 168 λίτρα, τα οποία και πάλι είναι λιγότερα έναντι του ανταγωνισμού.
Για την κίνηση του νέου Aygo υπάρχει μόνο ο βελτιωμένος 1.000άρης VVT-i, όχι όμως και ο 1.2 VTi των 82 ίππων που προσφέρεται στα νέα C1 και 108. Ο 1.0 VVT-i αποδίδει 68 ίππους και 95 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ. (15,5 δλ. με το x-shift αυτόματο κιβώτιο), καταναλώνει 4,1 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 95 γρ./χλμ. CO2.