Το μίνι Toyota Aygo μαζί με τα πρώτου βαθμού συγγένειας Citroen C1 και Peugeot 107 παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 2005 και έκτοτε έχουν δεχθεί κατά καιρούς αρκετές αναβαθμίσεις, ενώ έχουν αποκτήσει πολλές και διάφορες εκδόσεις προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικά. Η τελευταία αναβάθμιση έγινε στον εξοπλισμό ασφαλείας, αφού πλέον το Aygo από την αρχική του έκδοση περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους και ESP από τον βασικό εξοπλισμό, ύστερα από τα 3 αστέρια που έλαβε στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.
Η αντικατάστασή του ωστόσο φαίνεται να έχει καθυστερήσει δεδομένου ότι έχουν λανσαριστεί άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως είναι τα επίσης «τρίδυμα» VW up!, SEAT Mii και Skoda Citigo, το Fiat Panda, το νέο Hyundai i10 που θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης κ.α. Για πρώτη φορά λοιπόν το μίνι Toyota φωτογραφήθηκε με πολύ βαρύ καμουφλάζ να κάνει τις πρώτες του δοκιμές στο δρόμο. Κάποια πολύ ελάχιστα στοιχεία που ξεχωρίζουν από τις κατασκοπευτικές εικόνες είναι τα μεγάλα παράθυρα και τα ψηλά τοποθετημένα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ από πλευράς διαστάσεων δεν αναμένεται να μεγαλώσει κατά πολύ διατηρώντας την ευελιξία του.
Το λανσάρισμα του δεύτερης γενιάς Aygo αναμένεται προς τα τέλη του 2014 και θα αποτελεί και πάλι προϊόν συνεργασίας με τις Citroen και Peugeot, οι οποίες και αυτές με την σειρά τους θα παρουσιάσουν τις δικές τους εκδοχές. Οι τύποι του αμαξώματος θα παραμείνουν με 3 και 5 πόρτες, ενώ στην γκάμα των κινητήρων μπορούμε να θεωρήσουμε σίγουρη την παρουσία 3κύλινδρου 1.0 λίτρου, όμως αρκετά αμφίβολη είναι η παρουσία ντίζελ, αφού με τα τωρινά δεδομένα τόσο στην Toyota όσο και στον όμιλο PSA ο μικρότερος πετρελαιοκινητήρας έχει χωρητικότητα 1.4 λίτρων, που σημαίνει ότι είναι μεγάλος για μίνι αυτοκίνητο.