Χαρμόσυνα νέα για τους οπαδούς της Mazda -και όχι μόνο- και του κινητήρα Wankel, τον οποίο θα φέρει ξανά στην επιφάνεια η Ιαπωνική φίρμα σε περίπου δύο χρόνια από τώρα. Ο επόμενης γενιάς Wankel θα βασίζεται στον RENESIS (Rotary Engine 16X), του οποίου η χωρητικότητα θα αυξηθεί από τα 1.304 κ.εκ. στα 1.600 κ.εκ. με αποτέλεσμα να αυξηθεί αντίστοιχα και η ισχύς και η ροπή του. Ο νέος 1.600άρης RENESIS 16X θα είναι άμεσου ψεκασμού και αλουμινένιος, χωρίς να αλλάξει διαστάσεις, ενώ στόχος της Mazda είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και λαδιού, καθώς και οι λιγότερες εκπομπές CO2.
Η εξέλιξη νέου περιστροφικού κινητήρα από τη Mazda θα συνοδευτεί υπό την παρουσία νέου σπορ μοντέλου, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο αντικαταστάτης του θρυλικού RX-7, χωρίς να αποκλείεται νέο RX-8. Τα πρώτα δείγματα αναμένονται να εμφανιστούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2015 και δίχως αμφιβολία θα περιμένουμε να δούμε ένα ακόμα συναρπαστικό δίδυμο αμαξώματος – κινητήρα και φυσικά πίσω κίνησης.