Η Audi εργάζεται πάνω σε ένα καινοτόμο σύστημα αμορτισέρ με την ονομασία “eROT”, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση από πλευράς τεχνολογίας με τα συμβατικά αμορτισέρ.
Πρόκειται για ηλεκτρομηχανικούς περιστροφικούς αποσβεστήρες, οι οποίοι προσαρμόζονται ιδανικά σε ανωμαλίες του οδοστρώματος και στο στιλ οδήγησης, ενώ μετατρέπουν την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική. Παράλληλα λόγω της οριζόντιας τοποθέτησής τους (αντί κάθετης όπως σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα), εξασφαλίζεται περισσότερος χώρος για τις αποσκευές.
Ένας μοχλοβραχίονας στο αμορτισέρ μεταδίδει τη δύναμη μέσω μηχανισμών σε ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος μετατρέπει τις κάθετες ταλαντώσεις από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε ηλεκτρική ενέργεια.
Η νέα τεχνολογία eROT βασίζεται σε ένα υψηλής απόδοσης ηλεκτρικό σύστημα 48 βολτ. Όπως είναι διαμορφωμένο σήμερα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρει μια ενεργειακή χωρητικότητα 0,5 κιλοβατώρων και μέγιστη ισχύ 13 κιλοβάτ. Ένας μετατροπέας DC συνδέει το ηλεκτρικό υποσύστημα 48-volt προς το 12-volt πρωτογενές ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο περιλαμβάνει μια υψηλής απόδοσης, βελτιωμένη γεννήτρια εξόδου.
Ανάλογα με τη μορφολογία του δρόμου παράγεται ενέργεια από 3 watts έως 613 watts (100 έως 150 watts στους επίπεδους δρόμους της Γερμανίας), συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών CO2 έως 3 γρ./χλμ. και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως 0,7 λτ./100 χλμ.