Η Skoda παρουσιάζει πλήρως το νέο και πρώτο μεγάλο SUV μοντέλο της Kodiaq, με το οποίο ανοίγει νέους δρόμους και αναβαθμίζει σημαντικά το εταιρικό προφίλ της. Το επιβλητικό του αμάξωμα με μήκος 4.697 χλστ., πλάτος 1.882 χλστ., ύψος 1.676 χλστ. και μεταξόνιο 2.791 χλστ. ακολουθεί παράλληλα μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, συνδυάζοντας πολυτελή μα σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Το Skoda Kodiaq βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του ομίλου Volkswagen, η οποία εξασφαλίζει χαμηλό βάρος με αυξημένη ακαμψία και υψηλά επίπεδα ασφαλείας. Το συνολικό βάρος του Kodiaq ξεκινά από τα 1.452 κιλά στην αρχική έκδοση με τον 1.4 TSI κινητήρα και την κίνηση εμπρός ή 1.540 κιλά με την τετρακίνηση.
Νέα σχεδιαστικά στοιχεία βλέπουμε για πρώτη φορά και στο εσωτερικό του Kodiaq με την πολυτελή εικόνα και τους τεράστιους χώρους για έως 7 επιβάτες. Μάλιστα, ο χώρος αποσκευών των 720 λίτρων (έως 2.065 λτ.) είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία και μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα μήκους έως 2,8 μέτρων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Skoda, το μήκος του θαλάμου των επιβατών φτάνει τα 1.793 χλστ., το πλάτος στο ύψος των ώμων τα 1.527 χλστ. εμπρός και 1.510 χλστ. πίσω, το ωφέλιμο ύψος τα 1.020 χλστ. εμπρός και 1.014 χλστ. πίσω και ο χώρος για τα γόνατα τα 104 χλστ. Παράλληλα τα καθίσματα της μεσαίας σειράς μπορούν να συρθούν έως 18 εκατοστά.
Στον εξοπλισμό του Kodiaq περιλαμβάνεται κάθε νέο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού, ενημέρωσης και επικοινωνίας, καθώς και κάποιες έξυπνες λύσεις. Μερικά από αυτά είναι τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, το προσαρμοζόμενο cruise control, το σύστημα αναγνώρισης οχημάτων στις τυφλές γωνίας, προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης κ.λπ. Επίσης, το σύστημα πολυμέσων Skoda Connect περιλαμβάνει διάφορες εφαρμογές, πλοήγηση, υπηρεσίες Google Earth, σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης κ.λπ.
Η γκάμα των κινητήρων του Kodiaq περιλαμβάνει τρεις TSI και δύο TDI. Οι βενζίνης είναι ο 1.4 TSI με 125 ίππους και 200 Nm ροπής (κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 140 γρ./χλμ.), ο 1.4 TSI με 150 ίππους και 250 Nm ροπής και ο ισχυρότερος 2.0 TSI με 180 ίππους και 320 Nm ροπής. Στους πετρελαίου υπάρχουν ο 2.0 TDI με 150 ίππους και 340 Nm ροπής (κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 131 γρ./χλμ.) και ο 2.0 TDI με 190 ίππους και 400 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα).
Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται το νέο αυτόματο κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων, στους κινητήρες 2.0 TDI 190 PS και 2.0 TSI 180 PS. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Σε χαμηλά φορτία η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς για οικονομία καυσίμου και μόλις διαγνωστεί απώλεια πρόσφυσης μεταδίδεται άμεσα ροπή και στους πίσω τροχούς.
Οι αναρτήσεις του Kodiaq αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με τμήματα από αλουμίνιο και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Οι ζάντες στις εκδόσεις Active και Ambition έχουν διάμετρο 17 ιντσών ή 18 ιντσών στην Style. Προαιρετικά προσφέρονται και 19 ιντσών ζάντες.
Στον εξτρά εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το Driving Mode Select, μέσω του οποίου αλλάζουν οι ρυθμίσεις του τιμονιού, air condition, του κινητήρα και του DSG, ανάλογα με την επιλογή (Normal, Eco, Sport και Individual). Στις εκδόσεις 4×4 υπάρχει και το Snow mode, το οποίο μεταβάλλει την λειτουργία του ABS, ASR και του συστήματος τετρακίνησης. Εξτρά είναι και το Adaptive Dynamic Chassis Control (DCC) με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και τις επιλογές Comfort, Normal ή Sport.