Τη στρατηγική της SEAT μέχρι το 2025, με βάση την οποία θα διασφαλιστεί ο απώτερος στόχος μίας βιώσιμης κερδοφορίας, παρουσίασαν ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της SEAT Dr. Francisco Javier García Sanz και ο νέος Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της SEAT Luca de Meo, στα 550 στελέχη και διευθυντές αγορών όπου δραστηριοποιείται η SEAT. Οι τρεις πυλώνες στους οποίους θα επικεντρωθεί η στρατηγική της SEAT είναι η παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες εμπορικά κατηγορίες με αυξημένα περιθώρια κέρδους, η προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και η ανάδειξη της εταιρείας ως τον καλύτερο εργοδότη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία.
Κατά τη συνάντηση, η ανώτερη διοίκηση της εταιρείας, παρουσίασε το αποδοτικό πρόγραμμα που ονομάζεται LEAP, το οποίο θα εφαρμοστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, προκειμένου να προστατευθεί το επενδυτικό πρόγραμμα με στόχο την ανανέωση της γκάμας μοντέλων και περαιτέρω ενίσχυσης της μάρκας. Η SEAT θα αρχίσει να διαθέτει επενδυτικά κονδύλια για τη προσαρμογή της Γραμμής Παραγωγής 1 του εργοστασίου στο Martorell όπου κατασκευάζεται το Ibiza, σε μία νέα πλατφόρμα. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν από τα τέλη Δεκεμβρίου 2015 μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 2016 και θα προκαλέσουν διακοπή παραγωγής στη Γραμμή 1 καθώς και τερματισμό των συμβάσεων περίπου 100 εργαζομένων προσωρινής απασχόλησης. Επιπλέον, το ίδιο θα συμβεί και για 100 εργαζόμενους που προσλήφθηκαν το περασμένο καλοκαίρι προκειμένου να καλύψουν ανάγκες στην γραμμή παραγωγής του Q3.
Η SEAT βρίσκεται στο δρόμο να λανσάρει τέσσερα νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και το πρώτο από αυτά, το compact SUV, που αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2016, θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της μάρκας σε αυτή τη κατηγορία.
Τα κυριότερα μέτρα του αποδοτικού προγράμματος, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τη βελτίωση της δομής κόστους της εταιρείας, την εφαρμογή αναθεωρημένων διαδικασιών logistics καθώς και κατασκευές μείωσης κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, το σχέδιο περιλαμβάνει αναθεώρηση του κόστους για outsource υπηρεσίες, χορηγίες, ταξίδια και εκδηλώσεις χωρίς να επηρεάζονται οι απαραίτητες δαπάνες που συνδέονται με την παραγωγή των νέων προϊόντων.